تور اروپا

در مقاله قبل در مورد سفر به شهر زیبای آتن در یونان با تور اروپایی صحبت کردیم در این مقاله هم شما را بیشتر با این شهر زیبا آشنا می کنیم .شما می توانید برای بازدید از یونان و شهر آتن با  تور اروپا آژانس گردشگری زیما سفر پارس سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

سرگرمی غذایی در آتن

در مورد غذاهای یونانی باید بگویم که خوشمزگی غذاهای یونانی، خود گویای همه چیز است به معنای واقعی کلمه، گردشگران در تور اروپا می توانند در اکثر رستوران ها در Syntagma (میدان مرکزی) و یا Monastiraki ( بازار Flea در همسایگی آن) توقف کنید و کاملا از اوقات خود خوشحال باشید. با این همه، یک نقطه قابل ذکر دیگر وجود دارد. یک دید 360 درجه می تواند نکته ای باشد که هر کسی می تواند از آن لذت ببرد. به پنیر غلیظ فتا بر روی سالاد یونانی فکر کنید. اگر آن را با منظره فوق العاده شهر و آکروپولیس ترکیب کنید، قطعا هرگز حاضر به ترک این کشور نخواهید شد.

تور اروپا

در کنار همه انواع غذاهای یونانی، ممکن است به دنبال چیزی کمی متفاوت تر باشید. رستوران Avocado در نزدیکی منطقه Syntagma واقع شده و دارای غذاهای دوست داشتنی و خوشمزه است. همچنین می توانید برگرهای لوبیا سیاه یا پیتزای Kapnisti ( با سه نوع پنیر و سیر برشته شده) را نیز امتحان کنید.

شب زنده داری فوق العاده در آتن

شهرهایی مانند برلین ممکن است به خاطر شب های زنده داری های فوق العاده خود در تور اروپا شناخته شوند، اما کافی شاپ ها و کلاب های شبانه در آتن مطمئنا شما را راضی نگه خواهند داشت.

در یک گوشه کوچک از میدان موناستیراکی، Six d.o.g.s به سبک hipster است که با لامپ های تنگستنی نورپردازی شده و مجهز به صندلی های پیک نیک است. به لطف بهترین موهیتو در شهر، این نقطه ای است که گردشگران در تور اروپا می توانند تمام شب را در آن سپری کنند. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید اوقات خود را در تاب های درختی در محوطه باز سپری کرده و خنک شوید. یکی دیگر از مکان های خوبی که می توانید چند نوشیدنی در آن صرف کنید، TAF است که یک گالری هنری است که هر چند هفته یک بار چندین نمایشگاه در آن برگزار می شود. درست در بیرون بازار flea، این یک بار هنری است که می توانید یک شب زنده داری محلی در آتن داشته باشید.

سفرهای روزانه از آتن

سواحل عمومی و خصوصی زرق و برق دار زیادی در خط ساحلی این منطقه وجود دارد که چیزی کاملا متفاوت با جزایر موجود است. برای شروع، ساحل Glyfada حدود 40 دقیقه با تراموا از میدان Syntagma فاصله دارد و برای یک سفر روزانه سریع ایده آل است. Glyfada با کافه ها، رستوران ها و باشگاه های ساحلی مدرن، می تواند تجربه ویژه ای را برای گردشگران تور اروپا داشته باشد. سواحل زیادی در شهرهای بندری وجود دارند که در منطقه آتن ارزش بازدید دارند. در فاصله دو ساعتی در خارج آتن، شهر ساحلی نافلیو نقطه ای تحسین برانگیز است که مردم محلی آتن تعطیلات آخر هفته خود را در آن می گذرانند. درست در بالای نافلیو، با عبور از 1000 پله می توانید به سمت بالای قلعه Palamidi برسید. این قلعه چشم اندازهای خیره کننده ای را از مناطق اطراف ارائه می دهد. اگر بخواهید غذاهای تازه دریایی بخورید و شاید کمی به ورزش کردن بپردازید، مطمئنا به این منطقه سفر کنید.

شهر آتن چیزهای زیادی برای ارائه دارد. چند روز خود را در تور اروپا برای بازدید از این جذابیت ها صرف کنید و قطعا خوشحال خواهید بود که این کار را کرده اید. بسیاری از جاذبه های گردشگری در آتن را می توانید در تور اروپا زیما سفر پارس تجربه کنید. با تور اروپا ارزان و تور اروپا لحظه آخری آژانس گردشگری زیما سفر پارس را انتخاب کنید و بدون تاخیر از این شهر ویژه دیدن کنید.

مقاله قبل زیما سفر پارس درباره سفر به آتن مطالعه کنید.

بازدید از آتن با تور اروپایی – بخش اول



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 398
برچسب ها :

تاريخ : سه شنبه 30 مرداد 1397 | 14:58 | نویسنده : زیما سفر پارس |

5 دلیل عالی برای سفر به مالزی

با دارا بودن ترکیبی الهام بخش از طبیعت وحشی و شهرهای پویا، مالزی کشوری است که از تنوع بالایی برخوردار است. این کشور دارای موقعیت تجاری استراتژیک است که زمینه ای مثبت برای سرمایه گذاری و تجارت را در کنار معماری خیره کننده، زیرساخت های مدرن و فرهنگی متنوع را ایجاد می کند. با تجربیات زیادی که در این زمینه کسب کرده ایم، در اینجا ما پنج دلیل مهم برای سفر به مالزی را در اختیار شما قرار می دهیم:

غذای خیابانی فوق العاده

غذاهای مالزی شبیه یک سلف سرویس متنوع از بهترین غذاها در آسیا است. به علت قرار گرفتن در چنین موقعیت استراتژیکی، تنگه Malacca، کشور ترکیبی از فرهنگ های مالایی، چینی و هندی را در خود جای داده است که هر یک از آنها غذاهای خاص خود را دارند. نتیجه آن طیف وسیع، متنوع و غنی از غذاها می باشد که بسیار خوشمزه هستند.

در هیچ جای کشور این غنای آشپزی بیشتر از غذاهای عرضه شده در خیابان کیمبرلی در جورج تاون به چشم نمی خورد. پنانگ یک مکان عالی برای شروع ماجراجویی جادویی شماست. در میان بسیاری از گزینه های در دسترس، چند مورد از غذاهای خاص وجود دارند که حتما باید آن را امتحان کنید.میگوی پنانگ می (سوپ میگو و نودل)، لور باک که شامل غذاهای گوناگون از قبیل میگو، گوجه فرنگی، سوسیس با دورپیچ لوبیا، توفو سرخ شده، تخم مرغ، خیار (که بسته به ترجیح شما اضافه می شود) است و با دو گونه سس سرو می شود: سس لور باک سیاه (شیرین) و یک سس فلفلی. در نهایت، Char Kae teow یک غذای عجیب و غریب است که نباید آن را از دست بدهید زیرا این یک غذای محلی است. همچنین دیم سام چینی، نان بنگالی و غذاهای گالور نیز در این منطقه یافت می شوند... از خوردن آنها لذت خواهید برد.

معماری متنوع استعماری

هنگامی که غذای خود را میل کردید، توصیه می شود یک پیاده روی آرام را در نظر داشته باشید. جورج تاون در پنانگ دارای سایت های مختلف میراث یونسکو است که علاقه مندان به تاریخ آنها را دوست خواهند داشت. مالزی، تحت تأثیر کشورهای متعددی از جمله چین، سوماترا، هند، پرتغال، هلند، بریتانیا و مالاکا، دارای فرهنگ و سبک های معماری متنوع است. یک ساختمان استعماری در مجاورت یک عمارت چینی که در مقابل یک معبد هندوئی به رنگ روشن قرار گرفته است سبک معماری عادی این منطقه را تشکیل می دهد.

در ابتدا ممکن است اینگونه به نظر برسد که این ترکیبی از معماری، هنر، فرهنگ، غذا و تاریخ است، اما پس از کاوش بیشتر متوجه خواهید شد که همه این تنوع به یک کلیت یکپارچه و منحصر به فرد تبدیل شده است. از کلیسای آنجلسیان سنت جورج در مسیر بازدید از معبد سری ماهاماریامان دیدن کنید. آیا از مقایسه دو ساختمان مذهبی قرن نوزدهم خوشحال نیستید؟ چرا به کوان یین تنگ (الهه رحمت)، که به قدیمی ترین معبد Taoist / Buddhist در پنانگ معروف است سر نمی زنید، که پس از چندین قرن همچنان پابرجا مانده است؟ سپس، در مسجد کاپیتان کلینگ توقف کنید که در گوشه مسیر قرار دارد و اولین موسسه دائمی مسلمانان است که در این شهر تاسیس شده است.

شما ممکن است بخواهید به اطراف Pinang Peranakan Mansion بروید، یک موزه اختصاصی که به عنوان میراث Peranakan در پنانگ شناخته می شود. یا با بازدید از Hin Bus Depot با سبک زندگی مدرن در مالزی آشنا شوید که در حال حاضر با ارائه یک ظاهر جدید به عنوان یک مرکز هنری شناخته می شود. شما احساس می کنید که به گذشته های نه چندان دور سفر کرده اید، چرا که دارای نقاشی های رنگارنگ، کفپوش های تمیز و یک کافه زیبا است که یک نقطه ایده آل برای استراحت می باشد. هنگامی که کافئین لازم را وارد بدن خود کردید، اطمینان حاصل کنید بازدید از خیابان هنری در نزدیکی خود را از دست ندهید. این شهر مجموعه ای از نقاشی های دیواری را که شامل آثار 16 هنرمند خیابانی بین المللی است، به نمایش می گذارد. نقوش مختلف از نمادهای عمیق مذهبی تا نشانه های تاریخی که هویت محلی را نمایش می دهند، همگی در یک قالب هنری ترکیب شده اند. اما قبل از ترک این منطقه، هنوز هم می توانید از پارک ملی پنانگ دیدن کنید و در آن به پیاده روی ارام در جنگل بپردازید یا اگر زمان محدودی دارید می توانید در مسیر 250 متری پیاده روی کنید تا از مناظر جنگلی در غروب آفتاب لذت ببرید.

سواحل بکر

سواحل مالزی یکی از زیباترین ها هستند. طیف وسیعی از جزایر برای بازدید وجود دارند، از قبیل: Perhentian، Kapas، Redang، Lang Tengah و Tenggol، ما سفر خود را از جزیره خیره کننده Tioman آغاز کردیم. اگر قصد دارید سر خود را زمین بگذارید و زیر تابش آفتاب به استراحت بپردازید و از زیبایی های طبیعت در اطراف خود لذت ببرید، این مکان مناسبی برای شماست.

دقیقا در کنار سواحل شرقی جزایر شبه جزیره مالزی، جزیره تیومان (در پارک دریایی مرسینگ) قرار دارد که دارای جنگل های متراکم و جمعیت کم است. به راحتی می توانید با قایق به آن سفر کرده و از آرامش و زیبایی طبیعی آن لذت ببرید.

اگر تصمیم دارید به انجام فعالیت های سرزنده بپردازید، این جزیره توسط صخره های مرجانی فراوانی احاطه شده است و مکانی عالی برای شیرجه و غواصی در زیر آب را برای شما فراهم می کند. با آبشارهای زیبا در جنگلهای استوایی گرمسیری، فعالیت های دیگری نیز برای لذت بردن از آنها وجود دارد. راهپیمایی های جنگل یک راه عالی برای دیدن فضای داخلی جزیره است و، بسته به ترجیحات شما، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارند. به عنوان مثال، مسیر پیاده روی Tekek - Juara دو ساعت طول می کشد (یا سه و نیم ساعت اگز بخواهید در هر یک از استراحتگاه ها توقف داشته باشید) یا Tekek – Air Batang با مسیر بتنی نسبتا مسطح خود که کمتر شما را خسته می کند. یکی از محبوب ترین مسیرهای پیاده روی Monkey Beach - Bay Monkey می باشد. پیاده روی در امتداد ساحل مانکی تا انتهای شمالی آن، به یک مسیر پیاده روی در سمت خلیج مانکی ختم می شود که یک ساحل زیبا و زرق و برق دار است. اگر خانواده ای از میمون ها را دیدید، آنها را نادیده بگیرید و هیچ غذایی به آنها ندهید چرا که تاکسی های مخصوصی تغذیه آنها را برایشان می آورند.

بازدید از Tioman برای طرفدارای آرامش مطلق؛ این جزیره مستقل، روستایی و گیج کننده است. برای دور ماندن از شلوغی ها و مشغله های زندگی روزمره، تلفن هوشمند خود را کنار بگذارید (اینترنت WiFi ضعیف این منطقه به شما کمک خواهد کرد)، امور روزمره و مسائل کاری خود را فراموش کنید و فقط از جانوران و گیاهان گرمسیری در زیر سایه درختان سبز لذت ببرید.

پارک های ملی خیره کننده

مالزی دارای جنگل های بارانی 130 میلیون ساله است که می توانید از دنیای باستانی با بازدید از پارک های ملی این کشور لذت ببرید. تامان نگارا قدیمی ترین جنگل در مالزی است، که در سال 1938 تحت عنوان پارک پادشاه جورج پنجم تاسیس شد اما در سال 1950 به دلیل استقلال مالزی تغییر نام یافت. در اینجا شما می توانید درون جنگل های بارانی از روی پل های ساخته شده از طناب عبور کنید، درون جنگل پیاده روی کنید و از آبشارهای تند و آرام در امتداد رودخانه Tembeling دیدن کنید. تامان همچنین فرصتی را برای بازدید از Orang Asli بومی فراهم می کند. آنها یک شیوه زندگی عشایری دارند و دانش غنی از محیط زندگی آنها و یک نگاه اجمالی به دنیای آنها، تجربه ای جالب خواهد بود.

جنگل بارانی Belum در مرز تایلند یکی دیگر از مکان های شگفت انگیز برای علاقه مندان به طبیعت است. مناظر نسبتا لوکس آن در میان درختان مشرف به دریاچه زیبا واقع شده اند و مکانی بسیار راحت برای آغاز کاوش های شما را ایجاد می کند.

زندگی خانوادگی هوشمندانه و راحت

بازدید از مالزی قطعا باید شامل جستجوی فرهنگ سنتی مالایی باشد. یک راه عالی برای انجام این کار این است که مدتی را در کنار یک خانواده مهمان نواز مالایی زندگی کنید. Suka Suka Homestay بین پنانگ و پراک و در حومه سرسبز مشرف به یک دریاچه زیبا واقع شده است. این منطقه توسط عزیز و خانواده اش اداره می شود و شامل مجموعه ای از خانه های خصوصی و یک خانه اصلی است که از سال 1920 به جا مانده است و در آن کلاس های آشپزی و فعالیت های آرامش بخش برگزار می شود. میزبان شما تورهای گردشگری از روستاهای نزدیک را فراهم می کند که شامل : توقف در بازار برای خرید قهوه و بازدید از مزارع می شود.

زیما سفر پارس مجری  تور مالزی  با کیفیت مطلوب و مناسب.

کافیست با تماس با شماره تلفن 02174634 با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان  تور مالزی  بهرمند شوید



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 359
برچسب ها :

تاريخ : دوشنبه 29 مرداد 1397 | 15:06 | نویسنده : زیما سفر پارس |

11 مورد درباره فرهنگ مالزی که باید با آنها آشنا باشید

 

آیا قصد سفر به مالزی را دارید؟

به یاد داشته باشید که میلو بنوشید، با برجهای دوقلو سلفی بگیرید

همه علاقه مند به نوشیدن میلو هستند


کودکان و بزرگسالان، مهاجران و مردم محلی، میمون ها و انسان ها همگی به میلو علاقه دارند. این نوشیدنی که ترکیبی از شکلات و مالت است با فرهنگ مردم مالزیایی ادغام شده است به طوریکه اکثر غذاخوری ها و کافی شاپ های محلی آن را سرو می کنند، اما ممکن است شکلات نداشته باشند. ("شما هات چاکلت می خواهید؟" منظورتان هات میلو است؟ ") این ماده در فرم های مختلفی عرضه می شود - یخ زده، ژله ای، کیک، کوکتل و غیره. از آن لذت ببرید.
آب و هوایی که از نظر مهاجران "طوفانی"است، توسط ساکنان محلی فقط "بارانی" شناخته می شود. هنگامی که باران شروع می شود، به نظر می رسد که یک هزار گلوله بر سقف خانه شما اصابت می کند. باد به شدت می وزد، رعد و برق می زند و نور آن آسمان را روشن می کند. در تمام این مدت، مردم محلی مثل همیشه و با آرامش به زندگی خود ادامه می دهند و فقط در داخل مراکز خرید پناه می گیرند.
اکثر مردم انگلیسی صحبت می کنند
شما از یک کشور که بیش از 100 سال مستعمره انگلیس بوده است و از سال 1957 بخشی از کشورهای مشترک المنافع بوده است، چه انتظاری دارید؟ این افراد احتمالا انگلیسی را از شما بهتر صحبت می کنند.

این کشور برترین ها است


در مالزی، همه به دنبال برترین ها هستند از جمله: بلندترین، بزرگترین، مرتفع ترین و طولانی ترین. از بلندترین برجهای دوقلو و سومین مجسمه خواب بودا در جهان گرفته تا طولانی ترین پل و مرتفع ترین کوه در آسیای جنوب شرقی در این کشور قرار دارد که باعث شده است فرهنگ علاقه مندی به برترین ها در بین مردم ایجاد شود. مهم نیست که اینترنت در اینجا آهسته تر از هند است – فقط این مهم است که مالزی دارای هفتمین برج بلند مخابراتی در جهان است.


توالت سنتی هنوز در این کشور وجود دارد


توالتهای سنتی، حتی در مراکز خرید هنوز در دسترس هستند. بعضی از مکان ها، مانند مزرعه میوه های گرمسیری، فقط از توالت های سنتی استفاده می کنند.
غذا متنوع است
اگر مالزی به خاطر تنوع فرهنگی خود مشهور است، این غذاها هستند که این ادعا را اثبات می کنند. از غذاهای Nyonya (ترکیبی از غذاهای چینی و مالایی که بر اساس فرهنگ Peranakan می باشد) تا غذای ماماک (ترکیبی از ذائقه هندی و مالایی)، مالزیایی ها می دانند که چگونه در هنگام جشن از موهیباه استفاده کنند.
شما هر چقدر که دوست دارید می توانید خرید کنید
به معنای واقعی کلمه، شما تا زمانی که به رختخواب می روید، می توانید خرید کنید. مراکز خرید معمولا تا ساعت 10 شب باز هستند که در روزهای آخر هفته ساعات کاری آنها حتی بیشتر است. این غیر معمول نیست که مراکز خرید در نیمه شب بسته شوند. این در مورد کافه ها نیز صادق است - چون مالزیایی ها قهوه خود ( میلو) را دوست ندارند، ساعت برای آنها اهمیتی ندارد.

صداقت در همه حالت 


مردم مالزی به طور کلی سالم، دوستانه و صادق هستند. این به این معنی است که فروشندگان مواد غذایی سعی نخواهند کرد که مبالغ بیشتری را از یک توریست دریافت کنند و اگر حتی 50 رینگیت (12 دلار) از جیب شما بیفتد، معمولا آن را به شما پس می دهند. گفته شده است که مردم مالزی خیلی رک هستند و نظرشان را سریعا و با صراحت به شما می گویند، حتی اگر فکرکنند شما احمق هستید.
آیا در زیر باران مالزی سرما خوردید؟ "در سفر بعدی خود از پوشش مناسب استفاده کنید.


در داخل خانه کفش نمی پوشند


اگر کفش های خود را در داخل خانه درنیاورید، تفاوت بین خانه و خیابان در چیست؟ استفاده از کفش در داخل خانه بی ادبی، توهین آمیز و یک حرکت کثیف به شمار می رود. این کار را انجام ندهید.
با دست راست خود غذا بخورید
در مالزی، معمولا غذا خوردن با دست بسیار رایج تر از استفاده از قاشق و چنگال است. Nasi lemak، roti canai، و میگوی سوخاری انتظار انگشتان شما را می کشند

 

 

زیما سفر پارس مجری  تور مالزی  با کیفیت مطلوب و مناسب.

کافیست با تماس با شماره تلفن 02174634 با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان  تور مالزی  بهرمند شوید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 377
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 27 مرداد 1397 | 14:47 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور پوکت

فعالیت های لوکسی که شما می توانید از آنها در پوکت لذت ببرید

پوکت در میان مسافران به عنوان یک جزیره ی گرمسیری شناخته شده است که متناسب با نیازهای هر مسافری می باشد، از مقرون به صرفه ترین هتل ها گرفته تا استراحتگاه های سرگرم کننده و فوق العاده لوکس را شامل می شود. به علاوه استراحت در سواحل ماسه ای سفید و زل زدن به آب های فیروزه ای و آرام دریا، فعالیت های لوکس دیگری نیز برای لذت بردن شما وجود دارد.

این مقاله جزئیات ده روش را ارائه می دهد که بازدید کنندگان می توانند از این مکان ها لذت برده و تجربه کاملا متفاوتی از تعطیلات خود درتور پوکت، داشته باشند.

1. قایق بادبانی

تور پوکت

برخی شرکت ها در اطراف جزیره پوکت وجود دارند که گردشگرانی که تجربه موج سواری دارند می توانند قایق بادبانی خود، یا یک قایق به همراه خدمه که شامل یک کاپیتان و یک آشپز است را کرایه کنند. قایق های خدمه دار به مهمانان لذت مطلق و فرصتی برای کشف صخره های سنگ آهک، جزایر دور افتاده و خلیج های عجیب که پوکت را احاطه کرده اند ارائه می دهند. شرکت هایی نظیر Wahoo Luxury Yacht Charters در خلیج چالونگ، تورهای کروز پوکت کامل را با کیفیت بالا ارائه می دهند.

2. یک آب درمانی کامل برای کل بدن خود را تجربه کنید

تور پوکت

بسیاری از هتل های پنج ستاره مجلل باشکوه در پوکت، از قبیل "هیلتون پوکت آرکادیا ریزورت" و "اسپا"، از درمانگرهای حرفه ای برای کل بدن در محیطی زیبا و آرام میزبانی می کنند. ماساژ های سنگ داغ، اسکراب های نمکی معطر، مانیکور، و پدیکورها، تخصص هایی هستند که می توانند در بسیاری از اسپا های تفریحی تایلندی یافت شوند. همیشه نیاز نیست که یک مهمان در یک مکان خاص برای لذت بردن از آب درمانی در آبگرم باشید.همچنین، گردشگران تور پوکت  می توانند از یک استراحتگاه روزانه مستقل مانند Cheraim Spa Village، که در بزرگترین مرکز خرید Phuket City واقع شده است بازدید کنند. پس از یک روز خسته کننده از خرید بدون وقفه، مهمانان سزاوار آرامش و لذت بردن از یک مکان عالی با باغ های زیبا و جذاب، آب های باطراوت و خدمات ویژه آب درمانی هستند.

3. آشپزی غذاهای تایلندی را در فیل آبی بیاموزید

تور پوکت

عطر و طعم غذاهای تایلندی بی نظیر و منحصر به فرد و طراحی آنها جالب توجه هستند. چه سوغاتی بهتر از این است که پس از تعطیلات به یاد ماندنی خود یک مهارت آشپزی برای تغذیه خود در آینده داشته باشید؟ مدرسه آشپزی و رستوران فیل آبی در شهر پوکت بسیار معروف است که ارائه دهنده و آموزش دهنده دروس آشپزی تخصصی در مورد غذاهای معتبر تایلندی است. بازدیدکنندگان از پوکت می توانند در یک دوره نیم روزه در صبح یا بعد از ظهر، یک دوره پنج روزه جامع و یا کلاس های خصوصی در اوقات فراغت خود لذت ببرند. تمام دانش آموزانی که در یک دوره آشپزی ثبت نام می کنند، یک پکیج آشپزی فیل آبی که شامل پیش بند و گواهینامه اشپزی است، دریافت می کنند.

4. به ماهیگیری در یک سفر خصوصی بپزدازید

تور پوکت

بازی بزرگ ماهیگیری در سال های اخیر به یک فعالیت محبوب برای بازدیدکنندگان تبدیل شده است. چارتر های ماهیگیری به عمیق ترین قسمت های دریای اندامان می روند و به صید مارلین سیاه، ماهی تون، Trevally، Dorado و بسیاری از انواع دیگر ماهی ها می پردازند که در این آب ها وجود دارند. تمام تجهیزات ماهیگیری و مشاوره تخصصی برای کمک به مهمانان در اولین تجربه صید ماهی آنها در دسترس هستند. تعدادی از شرکت های مختلف ماهیگیری در اطراف جزیره پوکت در دسترس هستند، که برخی از آنها با قایق های ماهیگیری سنتی تایلندی مانند تور ماهیگیری پوکت در قایق چوبی تایلندی که در منطقه زیبای کوه راچا استفاده می شود، انجام می شود. گردشگران تور پوکت همچنین می توانند تورهای ماهیگیری چند روزه را با شرکت هایی مانند شرکت ماهیگیری ورزشی اندامان هوکر که در خلیج چالونگ مستقر هستند، انتخاب کنند.

5. پارتی در کلوب قایق های لوکس

تور پوکت

پوکت به خاطر باشگاه های ساحلی شیک خود معروف است. اما امروزه گردشگران  تور پوکت تمایل بیشتری به شرکت در پارتی هایی بر روی دریا دارند. در فراسوی کلوب های ساحلی مهمانان می توانند از دریای اندامان و خلیج پوکت لذت ببرند و از خدمات پنج ستاره، غذا و نوشیدنی های کلوب قایقرانی لوکس آن استفاده کنند. شرکت Hype اولین سفر خود را در ابتدای سال 2015 انجام داد و یک سفر کروز شش ساعته بر روی عرشه قایق فوق العاده خود ارائه داد. پکیج VIP لوکس شامل ورودی، صندلی حمام آفتاب، میان وعده های سرخ شده، کوکتل و میوه های تازه می شود. سفرهای رفت و برگشتی تاکسی از هر یک از هتل های پوکت می تواند از طریق این شرکت سازمان دهی شود.

تور پوکت آژانس گردشگری زیما سفر پارس با کلیه امکانات تفریحی یک سفر عالی برای علاقمندان به پوکت است. برای دریافت مشاوره و تور پوکت ارزان و  تور پوکت لحظه آخری با شماره 02174634 همین الان تماس بگیرید.

با ما در مقاله بعدی همراه باشید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 406
برچسب ها :

تاريخ : پنجشنبه 25 مرداد 1397 | 12:40 | نویسنده : زیما سفر پارس |

7 دلیل برای اینکه به آنتالیا سفر کنید

بازدید از آنتالیا در سواحل دریای مدیترانه فقط یکی از گزینه های بسیاری است که در ترکیه می توانید انتخاب کنید. منطقه گسترده ای از استراحتگاه های ساحلی شنی، اماکن تاریخی و شهرهای باستانی در اطراف کشور کار شما را سخت می کند که مقصد موردنظر خود را انتخاب کنید، بنابراین ممکن است بازدیدکنندگانی که برای اولین بار می خواهند به آنجا سفر کنند از خودشان بپرسند که آیا آنتالیا ارزش دیدن دارد؟

آیا کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد؟

بهترین مکان ها برای بازدید در کجا هستند؟

هوا در این شهر چطور است؟

بدون شک، ما می گوییم که آنتالیا ارزش دیدن دارد، اما شما فقط نباید به حرف ما تکیه کنید.

چند نفر از آنتالیا دیدن می کنند؟

در سال 2017، 10.5 میلیون گردشگر وارد  تور آنتالیا  شده اند که آن را به دومین مقصد توریستی محبوب در ترکیه پس از استانبول تبدیل کرد. از میان توریست های ترکیه در سال 2017، نزدیک به 30 درصد از مردم آنتالیا را به عنوان مقصد خود انتخاب کردند و به سنت های آن احترام گذاشتند، بسیاری از بازدید کنندگان نیز برای چندمین بار بود که به این شهر سفر می کنند، که از طرفداران سرسخت محسوب می شوند.

بیشتر ملیت های بازدید کننده شامل روس ها، آلمانی ها و بریتانیایی ها هستند، اما این شهر برای ساکنین خاورمیانه، آسیایی ها و دیگر ملیت های اروپایی نیز جذاب است. TURSAB، (اتحادیه آژانس های مسافرتی ترکیه) همچنین می گوید که از رزرو های اولیه مشخص است که آنتالیا امسال حتی میزبان بازدیدکنندگان بیشتری نیز خواهد بود.

بنابراین، آمار گویای همه چیز است، اما چرا این شهر به دومین مقصد محبوب ترکیه تبدیل شده است؟

7 دلیل برای اینکه آنتالیا ارزش دیدن دارد

1: پروازهای مداوم سالیانه به فرودگاه بین المللی و مدرن آنتالیا

بیشتر گردشگران از طریق سه ترمینال در فرودگاه فوق مدرن و بین المللی وارد آنتالیا می شوند که سیزدهمین فرودگاه شلوغ در اروپا است و چندین جوایز و افتخار در سال های اخیر کسب کرده است. با فاصله 30 دقیقه ای تا مرکز شهر و یا 90 دقیقه ای تا استراحتگاه حومه شهر، مسافرت شما هرگز آسان نخواهد بود. ورود از طریق فرودگاه آنتالیا همچنین با استفاده از خدمات پیش پرواز طراحی شده برای کاهش زمان انتظار بسیار سریع و آسان تر خواهد بود. همچنین در حالی که شما منتظر پرواز خود هستید، گزینه های  زیادی از مغازه ها و رستوران ها گذر زمان را برای شما سریع تر خواهند کرد.

2: آب و هوای مدیترانه فوق العاده در تمام طول سال

آنتالیا مزیت مشخصی به لحاظ آب و هوایی در زمستان دارد، در حالی که درجه حرارت در سواحل دریای اژه و دریای سیاه و همچنین در استانبول به شدت کاهش می یابد، آب و هوای مدیترانه ای آنتالیا، به جای سرمای طاقت فرسا، روزهای خنکی را تجربه می کند.

با وجود این که تورهای بازدید در تعطیلات ماه نوامبر تا مارس کاهش می یابند، مسافران مستقل همچنان می توانند به دنبال لذت بردن از درجه حرارت معتدل ​​ آنتالیا در تمام طول سال باشند. جای تعجب نیست که بتوانید با تی شرت و شورت در تعطیلات سال نو در فضای باز بنشینید یا به شنا کردن در دریا در ماه دسامبر بپردازید.

3: مرکز شهر و استخرهای کوچک ساحلی

گردشگران علاوه بر مرکزشهر شلوغ می توانند از اقامتگاه های ساحلی کوچک مانند اماکن تاریخی، مرکز گلف بلک، منطقه توریستی کمر و آلانیا که در حال توسعه برای تبدیل شدن به یک شهر مستقل است، لذت ببرند. بیش از 1000 مورد از هتل های ارزان و لوکس در همه نقاط این شهر به این معنی است که گردشگران نه تنها انتخاب های زیادی دارند، بلکه می توانند مکان ایده آلی را با توجه به بودجه خود پیدا کنند و شب خود را در آن سپری کنند.

4: گزینه های سرگرمی و سبک زندگی

فراوانی زیادی در گزینه های شما برای خرید و زندگی شبانه وجود دارد. از ناهارخوری در یک رستوران معمولی در شهرهای بندری قدیمی تا رستوران های 5 ستاره که بهترین غذاها را به شما ارائه می کنند، هر نوع غذایی می تواند متناسب با ذائقه شما باشد. می توانید در فروشگاه های محلی در بازارهای کوچک آخر هفته به خرید بپردازید و یا حساب بانکی خود را در مراکز خرید بزرگ و لوکس تجاری خالی کنید که می توانید شاهد خرید و فروش همه چیز باشید. سبک گذراندن اوقات فراغت و انتخاب شیوه زندگی آنتالیا چیزی است که مردم را سالها است که به این منطقه می کشاند.

5: سواحل و حوضه های آبریز شنی

آنتالیا میزبان برخی از بهترین سواحل پرچم آبی در ترکیه است. با رعایت استانداردهای زیست محیطی و نظافتی، این سواحل شامل کنییالتی و لارا در مرکز شهر، ساحل کلئوپاترا در آلانیا، حوضه آبریز شنی 18 کیلومتری پاتارا و کاپوتاس، یکی از سواحل پرتردد هستند که اغلب صفحات مجلات مسافرتی بین المللی از عکس های آنها بر روی جلد خود استفاده می کنند. در بسیاری از سواحل، مراکز ورزش های آبی وجود دارد که در تابستان طیف وسیعی از فعالیت ها را ارائه می دهند.

6: فعالیت هایی برای کودکان و نوجوانان

مادران و پدران آنتالیا را به این دلیل دوست دارند زیرا این منطقه می داند چگونه بچه ها را خوشحال و سرگرم نگه دارد. از تماشای غذا خوردن کوسه و تحسین خزندگان عجیب و غریب در آکواریوم آنتالیا، تا کشیدن کامیکاج یا پریدن در استخر موج های آبی، همه کودکان از نوپا تا نوجوان می توانند از زمان خود در این شهر لذت ببرند. پیشنهادات دیگر عبارتند از جشنواره شنی لارا، سافاری جیپ و سفرهای قایقرانی روزانه، اما مطمئنا پارک Land of Legends را در برنامه سفر خود قرار دهید زیرا بچه ها آن را دوست خواهند داشت.

7: سایت های تاریخی

آنتالیا علاوه بر زوج های عاشقانه و خانواده ها، دوستداران تاریخ را نیز به خود جذب می کند؛ زیرا این شهر یک گنجینه بزرگ از خرابه های باستانی است. مسافران با زمان محدود می توانند نمای کلی شهر را در موزه باستان شناسی آنتالیا مشاهده کنند، در غیر این صورت سایت های برجسته ای را می توانید در برنامه سفر خود جای دهید از جمله شهر قدیمی Kaleici، تئاتر Aspendos، کوه نوردی در Termessos، خرابه های افسانه ای المپیک و بندر تجاری قدیمی Phaselis .

قلعه آلانیا را فراموش نکنید که در فهرست سایت های میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و همچنین معبد مشهور آپولو در سوی دیگر شهر را نیز از دست ندهید که در آن طبق افسانه های شهر، کلئوپاترا و مارک آنتونی روابط مخفی با یکدیگر داشتند.

همه دلایل گویای این است که چرا آنتالیا ارزش دیدن دارد، اما اگر شما مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این منطقه هستید، راهنمای منطقه آنتالیای ما اطلاعات بسیار مفیدی برای شما ارائه خواهد داد. یا همچنین می توانید، مطالب درج شده در بقیه وبلاگ ما را پیدا کنید که در آن خواهید دانست به کجا بروید، و چه کارهایی را در دومین مقصد توریستی محبوب ترکیه انجام دهید.

همراه آژانس زیما باشید و از تور آنتالیا لذت ببرید. 

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ارائه دهنده تور آنتالیا  ، تور آنتالیا لحظه آخری و تور آنتالیا ارزان با کیفیت مناسب و در تمام فصول سال پذیرای شما می باشد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 362
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 24 مرداد 1397 | 12:28 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور استانبول

در ادامه مقاله قبل در اینجا هم به معرفی تعدادی از مکان هایی برای غذا خوردن در استانبول می پردازیم شما می توانید در  تور استانبول به این مکان ها بروید و از خوردن غذاهای ترکی لذت ببرید.

5. Tarihi Sultanahmet Koftecisi Selim Usta

 

تور استانبول

 

به عنوان یک مرکز گردشگری، رستوران های زیادی در منطقه سلطان احمد وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. متأسفانه، اغلب آنها غذاهای گران قیمت مخصوص توریست ها و گردشگران تور استانبول را ارائه می دهند. این رستوران ها بهترین کوفته (توپ گوشتی) در در استانبول را ارائه می دهند که یک استثنا است. کوفته های چرب، دودی و خوشمزه به همراه فلفل سبز و یک سبد نان ترد سرو می شوند.

 

تور استانبول

 

این رستوران فقط در فاصله چند دقیقه ای از ایستگاه تراموا در سلطان احمد واقع شده است بنابراین مراقب باشید از آن عبور نکنید. آگاه باشید که چند رستوران در اطراف آن سعی کرده اند نام و طراحی مشابه با رستوران اصلی داشته باشند. رستورانی که شما باید به دنبال آن باشید در تصویر پایین نشان داده شده است و حتما باید کلمات "Selim Usta" را در نام خود داشته باشد. در تابلوی قرمز شاید آن را نبینید ولی اگر به تابلوی قهوه ای چوبی در بالای مغازه دقت کنید آن را خواهید دید.

6. Ahrkap Balkçs

 

تور استانبول

 

Ahrkap Balkçs نزدیک به آب واقع شده است که به نظر می رسد یک منطقه مسکونی باشد. هنگامی که به آنجا رسیدید ممکن است کمی سر در گم شوید، چون دو رستوران در مقابل یکدیگر با نام های مشابه وجود داشت. بر اساس گزارش TripAdvisor، یکی از آنها جعلی بود. رستوران اصلی نشان داده شده در سمت چپ در تصویر زیر است که کلمه "orijinal" در تابلوی آن نوشته شده است. همچنین به دقت به نام آن نیز نگاه کنید. رستوران اصلی فقط یک "h" در کلمه اول دارد  Ahrkap Balkçs. مورد دیگر به صورت "Ahhir " نوشته شده است که با دو "h" می باشد. همچنین واژه "خانه ماهی" در نام آن وجود دارد که چیزی نیست که شما به دنبال آن هستید.

 

تور استانبول

AHIRKAPI BALIKÇISI

آدرس:Cankurtaran Mah. Keresteci Hakk?, Sokak No:38/A Cankurtaran, Sultanahmet, Istanbul

ساعتهای کاری:1 تا 11 شب، هر روز

چه چیزی بخوریم:ماهی تازه

هزینه مورد انتظار:حدود 30-40 لیره برای هر نفر با نوشیدنی (بسته به نوع ماهی)

چگونه به آنجا برویم:Ahrkap Balkçs? در منطقه Sultanahmet و در فاصله کوتاهی از مسجد آبی واقع شده است. مسیر خود را به سمت Kabasakal Caddesi از مسجد آبی انتخاب کنید. به سمت راست و Mimar Mehmet A?a Caddesi بپیچید. تا آخر خیابان پیاده بروید و در آخر به سمت راست و Amiral Tafdil Sokak بپیچید. مستقیم پیاده روی کنید و سپس به سمت چپ و بپیچید، دوباره به سمت چپ و Cankurtaran Caddesi بروید. Ahrkap Balkçs? در سمت چپ شما خواهد بود.

7. Lezizhan

 

تور استانبول

 

این رستوران در مسیر کلیسای کورا می باشد. Lezizhan متخصص در تهیه کوفته می باشد که به طور سنتی یک غذای تهیه شده از گوشت خام گاو و گوسفند است و معمولا به عنوان یک مزه و یا در قالب دوروم سرد سرو می شود. این غذای سرد و فلفلی بدون شک یکی از بهترین غذاهایی است که در مدت اقامت خود در تور استانبول می توانید امتحان کنید. مطابق قانون این کوفته در حال حاضر (از جمله در رستوران Lezizhan) باید در کنار مواد گیاهی برای اقدامات احتیاطی در خصوص سلامت سرو شود.

این رستوران به صورت زنجیره ای با بسیاری از شعبه ها در سراسر استانبول خدمت می کند. شعبه ای که ما رفتیم در گوشه Neter Sokak و eyh Eyup Sokak در ادیرنکاپی و در مسیر کلیسای کورا از ایستگاه تراموای Ediekapi بود.

 

تور استانبول

Lezizhan

چه چیزی بخوریم:Çiköfte

هزینه مورد انتظار:حدود 6-9 لیره برای هر نفر با نوشیدنی

چگونه به آنجا برویم:شعبه های زیادی از این رستوران در استانبول وجود دارد. وب سایت آنها را چک کنید تا نزدیکترین شعبه آن را به محل اقامت خود پیدا کنید.

8. کارخانه قهوه Walter’s

 

تور استانبول

 

سریال Breaking Bad یکی از سریال های تلویزیونی مورد علاقه بیشتر مردم میباشد. این مکان در سمت آسیایی استانبول واقع شده است، یک کافی شاپ سرگرم کننده که با الهام از این سریال می باشد. این مکان تحت عنوان " آزمایشگاه فوق العاده قهوه " شناخته می شود و عناصر تشکیل دهنده آن با الهام از این سریال و به رنگ زرد، منوهایی به شکل جدول تناوبی و سرو کردن نوشیدنی ها در ظروفی به شکل آزمایشگاه برای ایجاد شباهت با یک آزمایشگاه شیمی می باشند. اگر شما طرفدار این سریال هستید، باید از این مکان دیدن کنید.

کارخانه قهوه والتر در منطقه مسکونی بخش آسیایی استانبول واقع شده است. این مکان احتمالا در نزدیکی یک دانشگاه می باشد چرا که دانشجویان زیادی در آن حضور داشتند.

 

تور استانبول

کارخانه قهوه WALTER"S

آدرس:Cafera?a Mahallesi, Badem Alt, Bademalt? Sk. No:21, 34710 Kadköy/stanbul, Turkey

ساعتهای کاری:ساعت 10 صبح تا 11 شب، هر روز

چگونه به آنجا برویم:راه خود را به سمت Kadköy و Muvakkythane Caddesi انتخاب کنید. مستقیم پیاده روی کنید (از وسط میدان) و در Üzerlik Sokak به سمت راست بپیچید. اگر مستقیم بروید پس از Üzerlik Sokak به Moda Caddesi می رسید. در کنار Moda Caddesi به پیاده روی ادامه دهید و در Badem Alt Sokak به سمت چپ بپیچید. کارخانه قهوه والتر در سمت چپ شما خواهد بود. اگر آهسته قدم بزنید، این مکان حدود 15-20 دقیقه از ایستگاه مترو Kadköy فاصله دارد.

با تور استانبول زیما سفر پارس به استانبول زیبا سفر کنید و لذت ببرید.برای دریافت  تور استانبول ارزان و  تور استانبول لحظه آخری با مشاوران زیما سفر پارس با شماره تماس 02174634 تماس بگیرید.

برای خواندن بخش اول این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید.

مکان هایی برای غذا خوردن در تور استانبول - بخش اول



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 325
برچسب ها :

تاريخ : سه شنبه 23 مرداد 1397 | 15:40 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور بالی

همان طور که در مطالب قبلی گفتیم گردشگران و توریست ها بعد از سفر به بالی کاملا عاشق این بهشت سبز کوچک خواهند شد! با توجه به محبوبیت این جزیره، تغییرات زیادی در سال های گذشته در آن رخ داده است. اگر شما برای یکبار به این جزیره سفر کنید قطعا برای تعطیلات بعدی خود حتما با تور بالی سفری دیگر به این بهشت کوچک و زیبا خواهید داشت.

دلایل سفر به بالی در حال حاضر

این جزیره چیزهای زیادی در خود دارد و به همین دلیل بسیاری از مردم علاقه مند به بازدید از آن هستند. اگر شما می خواهید با همسر خود به مهمانی بروید، تعطیلات خود را با خانواده سپری کنید، به دنبال ماجراجویی هستید، دنبال یک تعطیلات فعال هستید، می خواهید یک تجربه فرهنگی خاص داشته باشید یا فقط می خواهید از یک مکان شگفت انگیز لذت ببرید، همه آنها را در این جزیره بالی پیدا خواهید کرد!

بالی دارای جاذبه های زیادی است و کارهای زیادی در بالی می توانید انجام دهید و به همین دلیل است که هرگز خسته نخواهید شد. وقتی گردشگران از ما می پرسند که برای تعطیلات بهتر است به کجا بروند، پیشنهاد ما انتخاب تور بالی و سفر به این جزیره کوچک اندونزی به آنها معرفی است؛ چون مکان های دیدنی زیادی را در آن می شناسیم به همین دلیل است که معتقدیم تور بالی همیشه یک سفر عالی خواهد بود. هنگامی که به بالی سفر کنید متوجه می شوید که من درباره چه چیزی صحبت می کنم!

چرا باید به بالی سفر کنید؟

اگر هنوز متقاعد نشده اید، در این‌جا بعضی از دلایل را خلاصه وار برای شما لیست می کنیم تا متوجه شوید برای تعطیلات خود تور بالی را انتخاب کنید و چرا باید به بالی سفر کنید!

1. آبشارها

یکی از جالب ترین کارهایی که می توانید در تور بالی انجام دهید، کشف آبشارهای مختلف آن در اطراف جزیره است. تورهایی وجود دارند که شما را به همه این مناطق جادویی می برند، اما امروزه که شما می توانید راننده شخصی خود را از طریق Uber استخدام کنید و ازاین آبشارها دیدن کنید. این رانندگان قابل اعتماد و صمیمی هستند و قیمت آنها ثابت و ارزان است. یکی از آبشارهای مورد علاقه گردشگران ، آبشار Nungnung است.

2. استخر های باور نکردنی

شاید شما فکر کنید که استخر های باور نکردنی تنها برای کسانی است که مبالغ زیادی برای رزرو هتل‌های خود می پردازند. اولا اینکه اگر شما به اطراف نگاه کنید، خواهید دید که برخی از هتل‌های 5 ستاره بسیار مقرون به صرفه هستند. شما نیازی به صرف پول زیادی برای دسترسی به استخرهای فوق العاده ندارید. بسیاری از هتل‌ها به عنوان مثال در Ubud دارای این استخرهای زیبا احاطه شده با مزارع برنج و پوشش گیاهی سرسبز هستند. اقامت در آنجا هزینه ای در حدود 20 تا 40 دلار در هر شب برای هر اتاق دارد. آیا ارزش ندارد که با یک تور بالی بیایید و درون استخرهای دوست داشتنی آن شنا کنید؟

3. معابد الهام بخش

من دیگر لازم نیست که به وضوح به شما بگویم که در این منطقه یک فرهنگ باور نکردنی برای کشف وجود دارد. این معابد قطعا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در تور بالی هستند و هنگامیکه برای اولین بار به این جزیره سفر می کنید نباید آنها را از دست بدهید. شما احتمالا در مورد برخی از آداب و رسوم این مردم شنیده اید و عکس هایی از افراد را دیده اید که با پوشیدن لباس های رسمی به این معابد می روند و به عبادت می پردازند. معابد جالب ترین مکان ها در سفر به بالی هستند. مشهورترین این معابد عبارتند از Tanah Lot، Uluwatu، Tirta Empul، Ulun Danu که می توانید در سفر به بالی از آن‌ها بازدید کنید.

 

تور بالی

 

4. صبحانه فوق العاده

بیدار شدن از خواب، فعالیت مورد علاقه هیچ کس نیست و شما قطعا تنها کسی نیستید که با این فعالیت مشکل دارد. اما اگر بدانید که آب میوه های سالم و میوه های تازه در انتظار شما هستند، بیدار شدن می تواند کمی آسان تر شود. اگر به آن یک چشم انداز فوق العاده از جنگل های الهام بخش را نیز به آن اضافه کنید خواهید دید که بیدار شدن از رختخواب دیگر سخت نیست! و می توانید در سفر خود به بالی یک صبحانه عالی را در محیطی فوق العاده زیبا میل کنید و لذت ببرید.

برای تعطیلات خود تور بالی را از آژانس گردشگری زیما سفر پارس تهیه کنید. با تور بالی ارزان و تور بالی لحظه آخری می توانید سفری به یاد ماندنی را برای خود برنامه ریزی کنید.

در مقاله بعدی همراه ما باشید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 342
برچسب ها :

تاريخ : دوشنبه 22 مرداد 1397 | 17:44 | نویسنده : زیما سفر پارس |

یک راهنمای کامل و دقیق برای بازدید از تفلیس، گرجستان - قسمت دوم

کلیسای جامع Sameba / کلیسای مقدس تثلیث تفلیس

تفلیس، به معنای واقعی کلمه پر از کلیساها است ! شما تعداد زیادی از آنها را در مسیر خود در سطح شهر خواهید دید، اما اگر فقط می خواهید یکی از آنها را ببینید من کلیسای Sameba را توصیه می کنیم که در تپه شرقی شهر قرار گرفته و بسیار بزرگ است، در واقع من معتقدم که این بزرگترین کلیسا در منطقه قفقاز است و یکی از بزرگترین ساختمان های مذهبی در جهان به شمار می رود! من در واقع نتوانستم از آن دیدن کنم و این یک تاسف بزرگ در سفر من بود، پس مطمئن شوید که به آنجا بروید تا شما نیز مثل من پشیمان نشوید!

پل صلح

برای عبور از رودخانه لازم است که از پل صلح عبور کنید. این یک پل بسیار جدید بوده و دارای معماری جالب است. یک واقعیت جالب در مورد این پل این است که گاهی تحت عنوان، Always Ultra شناخته می شود، زیرا ظاهر آن شبیه به یک حوله بهداشتی است!

پل خشک بازار هفتگی

این پل و منطقه سرسبز پیرامون آن، میزبان یک بازار هفتگی است که هر روزه برگزار می شود و می توانم به شما بگویم که آنها همه چیز می فروشند، منظورم دقیقا همه چیز است !! برای مثال، مقدار زیادی از اقلام بی فایده، به عنوان مثال: بطری های خالی و دمپایی هتل ماریوت، ماسک های گاز و کتاب خاطرات جنگ، دی وی دی، جواهرات، عینک و خیلی چیزهای دیگر در این بازار وجود دارد! این یک منطقه است که باید حتما از آن دیدن کنید.

شما ممکن است چیزی پیدا کنید که هیچ وقت متوجه نیاز خود به آن نشده اید.

موزه ملی گرجستان

تفلیس چندین موزه دارد اما آنچه که پدر و من واقعا علاقه مند به دیدن آن بودیم دوران شوروی سابق و موزه ملی گرجستان بود که یک طبقه از آن به این دوران اختصاص داده شده است. صادقانه بگویم این موزه آنچنان به جزئیات نپرداخته بود و اطلاعات زیادی به ما ارائه نکرد اما ارزش دیدن را دارد اما اگر شما می خواهید اطلاعات زیادی در این باره کسب کنید به شما باید بگویم انتظار بیش از حد نداشته باشید!

نگاهی به معماری

همانطور که در خیابان ها راه می روید، به یاد داشته باشید که به اطراف خود نگاه کنید، وارد خیابان های مختلف شوید، زیرا این شهر در هر خیابان تغییرات زیادی می کند. گاهی اوقات شما شاهد ساختمان های قدیمی زیبا خواهید بود، گاهی اوقات ساختمان های خرابه ای را مشاهده می کنید که اکثر آنها به علت کمبود پول و مراقبت های کافی به چنین وضعیتی درآمده اند و بعضی دیگر به علت آسیب های ناشی از زلزله اخیر است و بعضی اوقات ساختمان های نقره ها ی مدرن جدید و نوآورانه ای را می بینید!

اگر میخواهید کمی متفاوت باشید ..

کرونیکل گرجستان

من یک پست وبلاگ در مورد این مکان خواندم، یک بنای سنگی بزرگ که بر روی یک تپه در خارج از تفلیس قرار گرفته است، که تعداد زیادی از مردم از آن بازدید نمی کنند اما من می دانستم که باید این کار را انجام دهم!! بعد از جستجو بر روی نقشه و پرس و جو از مردم، ما یک راننده تاکسی پیدا کردیم که می دانست کجا می خواهیم برویم! (این در شمال دریای تفلیس واقع شده است که در واقع یک مخزن است، بنابراین من آن را روی نقشه پیدا کردم). ما بر روی قیمت 40 GEL به توافق رسیدیم تا این راننده ما را به آنجا ببرد، حدود 40 دقیقه منتظر ما بماند و سپس ما را به شهر برگرداند.

این سفر حدود 20 دقیقه طول کشید و ماشین را در یک پارکینگ آرام پارک کردیم. این بنا بسیار تصادفی است اما مطمئنا قابل توجه است. ستون های این بنا خیلی بزرگ هستند و از پشت آن می توانید سراسر دریای تفلیس را ببینید. من خودم نیز از سکوت و آرامش این منطقه بسیار شگفت زده شدم، فقط 2 خانواده در آنجا حضور داشتند که خودشان با خودروی شخصی به این مکان آمده بودند اما می توانم تصور کنم که طی چند سال آینده این مکان در رادار توریست های بیشتری قرار خواهد گرفت!

ما فقط حدود 30 دقیقه در آنجا ماندیم و سپس به سمت شهر برگشتیم، بنابراین یک سفر بسیار سریع بود، اما اگر زمان داشته باشید، قطعا آن را به شما توصیه می کنم!

از تفلیس خارج شوید

تفلیس یک شهر بزرگ است اما گرجستان خیلی بیشتر از تفلیس است! به دلائل مختلف ما در جای دیگری به جز تفلیس مستقر نشدیم، اما یک سفر یک روزه به کازبگی انجام دادیم که در واقع بهترین روز من در گرجستان بود! ما یک راننده خصوصی کرایه کردیم و تا فاصله چند کیلومتری مرز روسیه به سمت شمال حرکت کردیم و در مسیر چندین توقف برای لذت بردن از مناظر کوهستانی داشتیم.

در تفلیس چه چیزی بخوریم

گرجستان در واقع به خاطر غذاهای محلی خود بسیار محبوب است و شما می توانید همه آنها را در تفلیس امتحان کنید! چند غذای اصلی وجود دارد که شما بدون شک می توانید آن را در همه جا، به ویژه در مکان های توریستی امتحان کنید. این غذاها بسیار سنگین هستند زیرا با مقدار زیادی نان سرو می شوند (اما خیلی خوشمزه هستند)، و همانطور که می دانید، گیاه خوار بودن در گرجستان کار بسیار راحتی است! در اینجا نگاهی سریع به برخی از غذاهای اصلی می اندازیم تا اطمینان حاصل کنید که به دنبال چه چیزی باشید و چطور آنها را بخورید!

خاچاپوری

شما احتمالا این را در همه جا دیده اید! نان پر شده با پنیر که با یک تخم مرغ و کره بر روی آن کامل می شود! راه صحیح برای خوردن آن نیز با استفاده از دست است! بدون چاقو و چنگال!

خینکالی

دامپلینگ سنتی گرجستان .. من می دانستم که مردم گرجستان به دامپلینگ علاقه زیادی دارند!

آنها در چندین طعم همراه با گوشت یا پنیر یا قارچ عرضه می شوند و ما در واقع نوع پنیری آن را به گوشت ترجیح دادیم. اگرچه ممکن است به صورت جداگانه در منو قرار گرفته باشند، اما شیوه درست برای سفارش آنها این است که  5 عدد از آنها را برای هر نفر سفارش دهید و خوردن آنها نیز کاملا یک هنر است ... شما آنها را با یک تکه چوب بلند می کنید و به صورت وارونه می چرخانید، یک گاز برنید و سس آن را بمکید و سپس به خوردن آنها ادامه دهید، اگر سس درون آن بر روی دست شما جاری شود، مشکلی نیست زیرا بهتر از این است که بر روی بشقاب شما بریزد! اما مطمئن شوید که چوب آن را نخورید! هیچکس در گرجستان چوب آن را نمی خورد (گرچه وسوسه انگیز است)، بنابراین شما باید چوب آن را بر روی بشقاب گذاشته و سراغ دامپلینگ بعدی بروید.

سالادها

سالاد خیار و گوجه فرنگی به نظر یکنواخت می رسد، حتی با وجود کمی گردو نیز تکراری و خسته کننده است، اما سالادها در گرجستان تکراری و یکنواخت نیستند! من توصیه می کنم یکی از این سالاد های ساده را امتحان کنید که همراه با سس گردو که ما استفاده کردیم و تمام ادویه هایی که بر روی آن قرار می دهند و گوجه فرنگی تازه و خوشمزه طعم بسیار خوشمزه ای به آن می دهد! (و کمک می کند تا چربی های خاچاپوری را متعادل تر کند!)

گوشت کبابی BBQ

گوشت کبابی BBQ در اینجا بسیار محبوب است، ما برخی از غذاهای خوب این منطقه را خوردیم که اگرچه برخی از آنها کمی خشک بودند ولی تا به حال مرغ با دانه های انار را امتحان نکرده بودیم که خیلی خوشمزه بود!

چورچخلا

در اطراف تفلیس، چیزی شبیه به شمع های آویزان را می بینید که در جلوی درب مغازه ها و غرفه ها آویزان هستند، اینها واقعا خوراکی هستند! در داخل آنها آجیل، گردو و مغزهای دیگر قرار دارد  و پوشش آنها انگور تازه است و فرآیند ساخت آنها حدود چندین ماه به طول می انجامد که دیوانه وار است! من دو عدد از آنها را خریدم و اعتراف می کنم که طرفدار آنها نیستم زیرا هنگامیکه یک گاز از آنها زدم متوجه شدم که آنها برای مدتی طولانی در جلوی مغازه آویزان بوده اند اما آنها بین مردم محلی بسیار محبوب هستند و حداقل یک تصویر زیبا و جذاب ایجاد می کنند!

چه چیزی بنوشید؟

گرجستان در واقع به خاطر نوشیدنی های خود شناخته شده است و هر پست وبلاگی که پیش از رفتن به گرجستان خواندم در مورد نوشیدنی های این منطقه بود. آنها نوشیدنی خود را در گلدان های گلی به مدت چندین ماه به جای ظروف فلزی بزرگ که در بسیاری از کشورها استفاده می شود نگه می دارند. ما فرصت زیادی برای نوشیدن آنها نداشتیم، اما در تور پیاده روی چند مورد از آنها را امتحان کردیم .

در کجا بخورید و بنوشید؟

ما در واقع در یک خیابان (و در یک رستوران) در تمام طول هفته غذا خوردیم. در واقع یافتن مکان هایی برای غذا خوردن خارج از خیابان های اصلی توریستی کار دشواری است، اما به هر حال دو خیابان وجود دارد که به شما توصیه می کنم. هر دوی آنها خیابان هایی دور از ترافیک هستند که یکی از دلایل اصلی علاقه من به آنها است و آنها در دو سمت مختلف شهر قرار دارند.

خیابان اریکل دوم

این یک خیابان توریستی اصلی است، اما مکان خوبی برای بازدید است، این خیلی بزرگ نیست و شاید 8-10 رستوران و کافه در آن قرار دارد. این خیابان بسیار زیبا و آرام است و کارکنان آن با گردشگران زیادی برخورد داشته اند، بنابراین کار خود را به خوبی انجام می دهند. ما بیشتر روزها در مکانی به نام Pastorali غذا خوردیم و غذای آنجا را دوست داشتیم، بنابراین آن را به شدت توصیه می کنم. در این خیابان معمولا سگها و گربه های خیابانی وجود دارند، آنها کاملا دوستانه رفتار می کنند و فقط کارهای خود را انجام می دهند، اما اگر ته مانده غذای خود را برای آنها ببرید، مطمئنا به شما نه نمی گویند!

خیابان Davit Aghmashenebeli

وقتی که من وارد این خیابان شدم، نمی توانستم آن را باور کنم. ساختمان ها خیلی زیبا بودند، همه آنها به تازگی رنگ آمیزی شده بودند و بالکن های زیبایی داشتند و انواع مختلفی از کافه ها در مسیر پیاده روی این خیابان قرار داشت. ما در کافه Velo از یک تکه کیک و چای (به طوری بریتانیایی تهیه شده بود!) لذت بردیم. با این وجود ما برای پیدا کردن یک محل برای خوردن شام با مشکل موجه شدیم، بنابراین من این خیابان را بیشتر برای خوردن ناهار و یا یک میان وعده / قهوه توصیه می کنم.

سوپر مارکت / فروشگاه کوچک

اگر شما در Airbnb اقامت داشته باشید، من پیشنهاد می کنم به یک سوپرمارکت بروید تا مواد اولیه صبحانه را خریداری کنید زیرا صادقانه نمی دانم که در کجا می توانید یک صبحانه خوب در شهر پیدا کنید. تعداد زیادی از سوپر مارکت های کوچک در اطراف وجود دارند و همچنین تعداد زیادی از فروشگاه های کوچک مستقل در این منطقه قرار دارند که توسط نسل های قدیمی تر اداره می شوند و مانند هر سوپرمارکت خارجی شما می توانید برخی از چیزهای عجیب و غریب در آن پیدا کنید! آنها برخی از پنیر های عالی و نان تازه را تنها با قیمت 20 پوند می فروشند!

اگر میخواهید تفلیس و بقیه گرجستان را به خوبی ببینید، توصیه می کنم یکی از این تورها را بررسی کنید، می توانید در یک تور شهری، تور دوچرخه سواری و تور کوهستانی شرکت کنید.

رفتن به نقاط مختلف تفلیس

تفلیس یک شهر کاملا سازگار با پیاده روی است! در این شهر مترو نیز وجود دارد و من فکر کردم که باید از آن استفاده کنیم، اما به غیر از تله کابین و ترن هوایی ما از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده دیگری نکردیم.

راهنمایی های اضافی

 آب معدنی بخرید و از شیر آب استفاده نکنید.

 پریزهای برق به سبک اروپایی هستند.

 وقتی می خواهید از خیابان های اصلی عبور کنید، به دنبال گذرگاه زیرزمینی باشید، گذرگاه های بسیار زیادی در امتداد جاده های اصلی وجود دارند، زیرا آنها خیلی شلوغ هستند و هیچ چراغ راهنمایی در آنها وجود ندارد!

 برای عبور از خیابان های کوچکتر، فقط باید وارد خیابان شوید و  دست خود را بالا نگه دارید و از رانندگان بخواهید متوقف شوند و آنها با دیدن شما که در حال عبور از خیابان هستید از سرعت خود می کاهند.

 مراقب باشید که در کجا قدم می گذارید، پیاده روها دارای چاله ها و انواع مختلفی از برآمدگی ها در همه جا هستند!

 نگران WiFi نباشید زیرا اینترنت در همه جا وجود دارد.

همچنین دستگاه های خودپرداز زیادی در این شهر وجود دارد. همچنین مکان های زیادی برای مبادله ارز در نقاط مختلف شهر وجود دارد، اما ما برای مبادله پوند مشکلاتی داشتیم چرا که آنها بیشتر با دلار و یورو کار می کردند. ما فقط قادر به مبادله پوند در یک بانک بودیم اما توجه داشته باشید که آنها تنها دوشنبه تا جمعه باز هستند.

برای کسب اطلاعات جامع و دقیق در مورد یک تور پیاده روی Jet Setting Fools را در اینجا بررسی کنید که واقعا مفید است! آنها چند هفته پیش با من به تفلیس رفتند و باعث شدند من واقعا از مسافرتم لذت ببرم!

خوب من امیدوارم که این راهنما باعث شود شما تصمیم به سفر به تفلیس بگیرید و به برنامه ریزی سفر شما به تفلیس کمک کند تا بتوانید حداکثر لذت را از سفر خود ببرید!

 

از تور گرجستان زیما سفر پارس دیدن فرمایید و برای استفاده از این جشنواره های فوق العاده از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

تور گرجستان ارزان ، تور گرجستان لحظه آخری در آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 355
برچسب ها :

تاريخ : دوشنبه 22 مرداد 1397 | 12:17 | نویسنده : زیما سفر پارس |

جیوژایگو

 

در حقیقت جیوژایگو یکی از مکان های مورد علاقه من در سراسر چین است. چشم انداز و مناظر این مکان به طور کلی نفس گیر و شگفت انگیز است. به عنوان یک بیگانه که اطلاعات بسیار محدودی در مورد چین دارد، تصور این که چین دارای چنین پارک های ملی بکری که یادآور سوئیس باشد بسیار سخت است.
 اگر کسی از من بپرسد در چین چه کاری را باید حتما انجام دهد، به آنها می گویم که به جیوژایگو سفر کرده و پکن، شانگهای و شیان را نادیده بگیرند. مهم نیست که چه زمانی از سال به این منطقه سفر می کنید، جیوژایگو همیشه زیبا است. قرار گرفتن در پایین دریاچه های آبی زلال در کنار بسیاری از درختان قدیمی که درون آب قرار دارند به جذابیت جیوژایگو می افزاید که بخشی از زیبایی های طبیعی آن است. من نمیتوانم چیزهای مثبت زیاد دیگری درباره این مکان بنویسم. این منطقه واقعا شگفت انگیز است.

 

هوانگ شان


رشته کوه های زرد شاید معروف ترین کوهستان چین است. این نامگذاری به علت رنگ آن نیست بلکه این کوهستان ها در زمان امپراطوری زرد (هوانگ دی) در 747 میلادی نامگذاری شده اند. هوانگ شان (نام چینی) مکانی بود که امپراطوری زرد در آن استقرار داشتند.
چیزی که باعث می شود این مکان جز جاذبه هایی باشد که حتما باید از آن دیدن کنید، دریایی از ابرها در زیر پای شما است. این دریایی از ابرها یک توهم ایجاد می کند که صخره های سنگی کوهستان در وسط آسمان شناور هستند.
برای اضافه کردن به زیبایی های آن، سعی کنید زمانی را در برنامه خود صرف بازدید از یکی از مناظر فوق العاده طلوع یا غروب خورشید در بالای کوهستان کنید. واقعا قابل توجه است. به  این ترتیب شما به این نتیجه خواهید رسید که هوانگ شان یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در تابستان است.
در طول تابستان، هوانگ شان معمولا دارای دمایی در حدود 21 درجه سانتیگراد است، در حالی که در اواسط زمستان عموما دمای آن در حدود 5- درجه سانتیگراد است. بسته به اینکه این کار را ترجیح می دهد، می توانید شجاعانه از یکی از چندین پله سنگی آن صعود کنید.


هانگژو


در آسمان بهشت و در زمین هانگژو و سوزو قرار دارد. در حالی که تابستان می تواند کمی گرم باشد، شما می توانید آن را مدیریت کنید تا بتوانید از سفر خود لذت واقعی ببرید. هانگژو یک شهر در حال ظهور در جهان است و اخیرا میزبان اجلاس G20 و چند رویداد مشابه دیگر بوده است. هانگژو به سادگی یک شهر شیک است و دارای زرق و برق های مشابه بیشتر شهرهای دیگر چین است. اگر شما شانس بازدید از آن را داشته باشید خواهید دید که شباهت زیادی به شانگهای دارد.
به نظر من هانگژو به دو دلیل مشهور است و این دو مورد دریاچه غربی و مزارع چای است که هر کدام جذابیت های خاص خود را دارد. دریاچه غرب کاملا وسیع است، بنابراین اگر شما مایل به بازدید از همه آن هستید، حداقل به 5 ساعت زمان نیاز دارید. اگرچه گفته شده است، اگر می خواهید فقط خود دریاچه را بازدید کنید، یک یا دو ساعت کافی است.
 علاوه بر دریاچه غربی، مکان مهم دیگر که در هانگژو در تابستان باید از آن دیدن کنید، مرازع چای لونگ جینگ است. اگر علاقه زیادی به چای دارید، این محل مناسبی برای بازدید شما خواهد بود. علاوه بر این مزارع چای ممکن است فرصت های عکاسی منحصر به فرد زیادی را در اختیار شما قرار دهند.


مغولستان داخلی


سوار بر اسب می توانید از مزارع طبیعی آن عبور کنید در حالی که بالای سر شما، یکی از روشن ترین و تمیزترین آسمان های چین قرار دارد. اگر شما می خواهید احساس غم و اندوه خود را فراموش کنید و کاملا آزادانه بدون اینکه کسی شما را متوقف کند زندگی کنید، از مراتع مغولستان داخلی به عنوان یک مکان عالی شروع کنید. شما پس از سفر خود به مغولستان داخلی متوجه خواهید شد که این مکان نه تنها فقط یکی از بهترین مکان های بازدید از چین در تابستان است، بلکه به خودی خود یک مکان جادویی است.


سانیان، هاینان


سانیان اغلب به عنوان هاوایی چین شناخته می شود و محل مناسبی برای بازدید از چین در تابستان است تا بتوانید از گرمای هوا فرار کنید. سانیان یک شهر در جزیره هاینان است که در خارج از سرزمین اصلی چین واقع شده است. سانیان دارای شهرت زیادی برای افرادی است که برای گذراندن ماه عسل خود به این منطقه سفر می کنند. سانیان در تابستان دارای آب و هوای عالی همراه با نسیم های خنک از اقیانوس، آب شفاف، همراه با امکانات شیرجه و غواصی در زیر آب است، بنابراین به آسانی می توانید جاذبه های این مکان را مشاهده کنید.
تعطیلات تابستانی معمولا به عنوان یک زمان برای استراحت در سواحل است و به راحتی می توانید نگرانی های خود را به سادگی فراموش کنید. چه مکانی بهتر از سواحل چین وجود دارد که بتوانید دغدغه ها و مشکلات خود را فراموش کنید.


لهاسا، تبت


در حالی که لهاسا سردترین محل در کل چین نیست، اما می تواند بسیار سرد باشد و دما تا حدود 10- درجه سانتیگراد کاهش یابد. برای کسانی که نمی توانند بادهای سرد زمستانی چین را تحمل کنند، توصیه می کنیم تا تابستان منتظر بمانند تا آب و هوا کمی گرم تر شده و بتوانند جاذبه های دیدنی و جذاب لهاسا را تماشا کنند. به این دلیل، لهاسا یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در تابستان است که دمای هوا تا میزان 20- 25 درجه سانتیگراد کاهش می یابد که در مقایسه با گرمای سوزان و وحشتناک در سایر نقاط کشور، آب و هوای کوهستانی می تواند یک گزینه مناسب باشد.
علاوه بر آب و هوای باطراوت، لهاسا همچنین فرصتی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید از چشم اندازهای زیبای آن عکس گرفته و ذهن و روح خود را جلا دهید. آرامشی در این منطقه وجود دارد که کمتر در سایر نقاط چین دیده می شود. یکی از بهترین گزینه ها برای بازدید از چین در تابستان می باشد.

 

رودخانه یانگ تسه


این رودخانه طولانی ترین رودخانه در کل آسیا و سومین رودخانه طولانی جهان است. رودخانه یانگ تسه برای مدتی طولانی منبع فرهنگ و تاریخ چینی بوده است و تاثیر آن بر هنر و ادبیات چینی واضح است. آنچه که تخیل مردم را در مورد این مکان به کار می اندازد، ترکیبی از ساختار طولانی آن و در هم آمیختن با دره های بلند پیرامون آن است. برای بسیاری از مردم، این ترکیب همراه با مناظر فوق العاده غروب خورشید می توانند تجربه یک سفر کروز فوق العاده در کنار رودخانه را رقم بزند و یک خاطره ماندگار برای آنها به وجود بیاورد.
اگر میخواهید از مناظر غروب خورشید بیشتر لذت ببرید، فصل تابستان بهترین زمان برای بازدید از این منطقه است. بازدید از رودخانه یانگ تسه قطعا باید در فهرست بهترین مکان های شما برای بازدید در چین در تابستان باشد.
نظر شما درباره مقاله ما چیست- بهترین مکان ها برای عکاسی در چین در تابستان کجاست؟ آیا مکان هایی وجود دارد که ما در لیست خود برای         تور چین  در تابستان قرار ندادیم؟ اگر چنین است، ما را در بخش نظرات در زیر این پست از وجود آنها مطلع کنید!



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 353
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 20 مرداد 1397 | 21:02 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور هند

در ادامه مطلب قبلی در این مقاله هم در مورد زمان و آب و هوای سفر به هند برای شما صحبت می کنیم تا بتوانید برای سفر خود در بهترین زمان برنامه ریزی کنید و با بهترینتور هندیک سفر عالی داشته باشید.

چگونگی آب و هوای فصل تابستان برای بازدید از هند

از پایان مارس تا شروع فصل موسمی در ماه ژوئن و همچنین در ماه های اکتبر و نوامبر، این کشور می تواند بسیار گرم باشد. در قسمت های مرکزی و مسطح شمال هند، دما می تواند تا 45-50 درجه سانتیگراد نیز افزایش یابد. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید به هند سفر کنید. در واقع، این فقط به این معنی است که بیشتر زمان خود را بهتر است در مناطق کوهستانی صرف کنید! این زمان مناسبی برای بازدید از هیمالیا یا بخش های شمال شرقی هند است. شما می توانید در تور هند از شهر رومی ریشیکش که در ساحل رودخانه مقدس گنگا یا تبعیدگاه دالایی لاما در دارامسالا قرار دارد دیدن کنید.

شما می توانید از ایستگاه های تپه ای بریتانیا مانند شیملا یا دارجلینگ نیز بازدید کنید و در دامنه رشته کوه های بزرگ در شمال و شمال شرقی هند پیاده روی کنید. Ladakh در پایان ماه می به راحتی قابل دسترس خواهد بود. سفر معنوی استفانی به هند را که او به Dharamsala و Rishikesh در کوهستان ها سر زده است ، تجربه کنید. از بمبئی در شمال کشور تا انتهای جنوبی ترین نقطه در شبه قاره موازی با سواحل غربی Ghats غربی، یک رشته کوه کوهستانی به طول 1600 کیلومتر وجود دارد که به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و پارک های ملی، پناهگاه های حیات وحش، ذخایر جنگلی و همچنین ایستگاه های تپه ای جذابی را شامل می شود. مکان های عالی برای فرار از گرما Wayanad، Munnar، Thekkady، Coorg، Ooty و Conoor هستند.

هر بار که دشت ها را ترک می کنید و در بین ماه های مارس و ژوئن و در اکتبر و نوامبر وارد مناطق کوهستانی می شوید، فورا تفاوت دما و کیفیت هوا را احساس خواهید کرد. از آنجایی که فصل خلوت و کم تردد از ماه آوریل در هند شروع می شود، شما می توانید با تور هند ارزان با رزرو هتل های ارزان در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید. به غیر از رشته کوه های شمالی که فصل های اصلی در ماههای آپریل و می به طور کامل از قبل رزرو می شوند.

زمان مناسب گردشگری برای بازدید از هند

بهترین زمان برای بازدید از هند و در نتیجه فصل گردشگری هند از نوامبر تا آغاز ماه مارس متغیر است. این زمانی است که هند به طور متوسط درجه حرارت متوسطی در مناطق جنوبی، مرکزی و مناطق مسطح شمالی هند تا آب و هوای بسیار سرد همراه با برف و مناطق غیر قابل دسترس در شمال را تجربه می کند. اگر در این زمان باتور هندبرای گذراندن تعطیلات خود در هند برنامه ریزی کرده اید بهتر است حداقل از سه ماه قبل رزروهای خود را انجام دهید تا بهترین هتل ها را انتخاب کنید.

مقاصد اصلی توریستی شامل راجستان، آگرا (میزبان تاج محل)، گوا و کرالا کاملا شلوغ خواهند بود. به ویژه در طول کریسمس و تعطیلات سال نو، گوا به طور کامل توسط گردشگرانتور هند  رزرو می شود، چرا که در این زمان حتی بسیاری از گردشگران داخلی نیز به این مناطق می آیند.

تور هند

بر این اساس، اگر شما فقط به آب و هوای خنک علاقه ندارید، بلکه به دنبال دیگر جاذبه های توریستی هند هستید و از شلوغی محیط اطراف در حین مسافرت لذت می برید، هیچ چیز جذاب تر از سفر به هند در فصول شلوغ و پرتردد وجود ندارد.  تور هند زیما سفر پارس را بررسی کنید که تقریبا تمام موارد آن را می توانیم در این مدت اجرا کنیم.

مهمترین جشنواره های هند در چه زمانی برگزار می شوند؟

در هند چندین رویداد و فستیوال وجود دارد که به خودی خود می توانند دلیل سفر شما به هند باشند. بنابراین اگر شما می توانید سفر و تور هند را در تاریخ های نزدیک به برگزاری آنها برنامه ریزی کنید، می توانید سفر خود را حتی جادویی تر نیز کنید.

دیوالی، جشنواره نورها، معمولا در ماه اکتبر و گاهی اوقات در اوایل نوامبر برگزار می شود. هولی، جشنواره رنگ ها، در ماه مارس برگزار شده و یک تجربه سرگرم کننده است. آگوست و سپتامبر در سراسر کشور با برداشت محصول های بی شمار، متنوع و جشنواره های مذهبی مانند گانش Charturthi (جشنواره فیلی به نام خدا)، Onam (ده روز جشنواره برداشت محصول در کرالا)، Navrati ( نه روز جشنواره برای جشن گرفتن الهه مادر) و دوشرا (جشنواره مذهبی بر اساس اسطوره هندو) همراه است.

در حالی که ممکن است شرکت در جشن های محلی فوق العاده باشد، شما همچنین باید بدانید که بسیاری از این جشنواره ها در میان خانواده ها جشن گرفته می شوند. بنابراین بهتر است که در آن زمان در یک خانه محلی اقامت داشته باشید. درست قبل و بعد از تعطیلات مانند دیوالی، تمام قطارها به مدت طولانی رزرو می شوند و نرخ های رقابتی به حداکثر مقدار خود می رسد؛ زیرا بسیاری از اهالی هند در سراسر کشور برای گذراندن اوقات خود در کنار خانواده در سراسر هند سفر می کنند. بنابراین شما باید از قبل رزرو خود را انجام دهید. زمان برگزاری فستیوال ها همیشه با تاریخ های تعطیلاتی که در ذهن دارید، همزمان نمی شوند، اما فقط کافی است زمان مورد نظر برای سفرتان را به ما بگویید آژانس گردشگری و مسافرتی زیما سفر پارس در برنامه ریزی بهترین زمان برای تور هند به شما کمک میکند.

اگر هنوز مطمئن نیستید چه زمانی به هند سفر کنید یا از چه مکان هایی در زمان اقامت خود دیدن کنید، با تور هند آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس سفر خود را برنامه ریزی کنید . ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین زمان را انتخاب کنید. تور ارزان هند و  تور هند لحظه آخری زیما سفر پارس فرصتی مناسب برای سفر به هند می باشد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 380
برچسب ها :

تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 | 14:36 | نویسنده : زیما سفر پارس |

یک راهنمای کامل و دقیق برای بازدید از تفلیس، گرجستان - قسمت اول

در نگاه اول تفلیس، پایتخت گرجستان، یک شهر بسیار پرانرژی است و در این مقاله به دنبال ارائه یک راهنمای کامل از کارهایی که می توانید در آن انجام دهید و از جاذبه های آن دیدن کنید و به نقاط مختلف آن بروید هستیم، با در نظر گرفتن این واقعیت که من فقط چند نفر را می شناختم که می توانستند من را نسبت به انجام این کارها تشویق کنند.

با این حال، من از اوقات خود در تفلیس لذت بردم و این شهر را خیلی دوست داشتم و تنها پس از گذراندن 5 روز در این شهر احساس خوبی نسبت به آن داشتم، بنابراین در اینجا راهنمای من در مورد تفلیس را مشاهده می کنید که درباره اماکنی است که باید ببینید، غذاهایی که باید بخورید، محل هایی که باید در آن اقامت کنید و چند نکته که می تواند در این مسیر به شما کمک کند!!

چگونه به آنجا بروید؟

من با شرکت هواپیمایی پگاسوس از فرودگاه استنستد لندن و از طریق استانبول به تفلیس پرواز کردم. ما یک پرواز آرام داشتیم و اگرچه توقف در استانبول چند ساعت طول کشید، من 15.00 پوند پرداخت کردم و سرگرمی های موجود در سالن فرودگاه همراه با اینترنت رایگان، نوشیدنی ها و اسنک های نامحدود، گذر زمان را برایمان راحت تر کرد.

چه زمانی به آنجا سفر کنید؟

گرجستان یکی از کشورهایی است که دارای فصول واقعی است! من در ماه می به آنجا رفتم و دمای هوا کاملا ایده آل بود، می توانستم احساس کنم که تابستان نزدیک است، اما هوای بهاری با دمای حدود 20 درجه همچنان در این منطقه وجود داشت. به یاد داشته باشید که در تابستان درجه حرارت بسیار بالا می رود و در ماه های دسامبر و ژانویه هوا بسیار سرد است! من فکر می کنم اواسط بهار و اواسط پاییز بهترین زمان برای سفر شما می باشد!

برای چه مدت در آنجا اقامت داشته باشید؟

من 6 روز در گرجستان اقامت داشتم که 5 روز آن را در تفلیس سپری کردم، اما ما عمدا با سرعت کمی به کاوش جاذبه های آن پرداختیم و زمان زیادی را به استراحت اختصاص دادیم. من می توانم بگویم اگر زمان محدودی دارید، 2 یا 3 روز زمان مناسبی برای بازدید از این شهر است، در غیر این صورت شما به راحتی می توانید 5 روز در این شهر اقامت داشته باشید.

در کجا اقامت کنید؟

باز هم به این نقطه میرسیم که تفلیس تا چه اندازه بزرگ است، این به هیچ وجه به بزرگی شهرهایی مانند لندن یا پاریس نیست، اما زمانی که به جاذبه های آن نگاه می کنید، به نظر می رسد کاملا گسترش یافته است.

من در تفلیس در اقامتگاه فابریکا اقامت داشتم که در شرق این شهر قرار دارد. این یکی از بهترین و جذابترین اقامتگاه هایی بود که من تا به حال دیده ام، من حتی یک پست در وبلاگ خود در مورد آن نوشتم. در واقع این اقامتگاه یک کارخانه دوزندگی در شوروی سابق بوده است که به صورت زیبایی با طراحی صنعتی، نامنظم و شیک تزئین شده است. در نگاه اول، به نظر می رسد کمی دور از مرکز شهر قرار دارد، اما در واقعیت اینگونه نیست و می توانید از قدم زدن در برخی از خیابان های محلی در راه بازگشت از رودخانه و مناطق گردشگری اصلی این شهر به اقامتگاه خود لذت ببرید.

من به شدت اقامتگاه فابریکا را به شما توصیه می کنم بنابراین برای بررسی اتاق های خالی و انجام رزرو خود به Booking.com سر بزنید!

در نیمه دوم هفته، ما در Airbnb در سمت غرب رودخانه اقامت کردیم. من در منطقه نینو اقامت کردم که میتوانید از طریق این لینک در Airbnb آن را پیدا کنید (همچنین اگر از این لینک برای انجام رزرو خود استفاده کنید، هر دوی ما 30 پوند تخفیف دریافت می کنیم!) و من به شدت آن را توصیه می کنم. این برای 2 تا 4 نفر کاملا مناسب است و در آن سبک زندگی محلی را احساس خواهید کرد .. به همین دلیل، خوب است! این در یک منطقه خوب قرار دارد (از آنجا که کمی در بالای تپه قرار دارد، کمی پیاده روی به سمت بالای تپه را انتظار داشته باشید)، قیمت آن در حدود 25.00 پوند برای هر شب برای کل آپارتمان بود و خود نینو نیز فردی دوست داشتنی بود!

من متوجه شدم که تفلیس گزینه های بسیار خوبی برای Airbnb دارد، مگر اینکه شما بخواهید در یک خوابگاه اقامت داشته باشید، من پیشنهاد می کنم از گزینه های Airbnb موجود استفاده کنید. به طور صادقانه نیز توصیه می کنم در بخش های غربی شهر اقامت کنید.

در تفلیس چه مواردی را انجام داده و ببینید

به منظور کمی سرگرمی! چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن در تفلیس وجود دارد و در واقع یکی از بهترین چیزها در مورد این شهر این است که شما می توانید چیزهای زیادی را در بالای تپه از دور مشاهده کنید و با خود بگوئید '' آه، من چه چیزی را می بینم 'و شما به دنبال یافتن این جاذبه خواهید رفت و در مسیر موارد جذاب دیگری را خواهید دید، اما در اینجا فقط چند ایده برای شروع آورده شده است.

من واقعا توصیه می کنم کاوش در تفلیس را خودتان با سرعت خود انجام دهید، هر چند استفاده از تورهای شهری موجود برای درک واقعی تاریخ تفلیس، ایده خوبی به نظر می رسد.

 اگر میخواهید تفلیس و بقیه مناطق در تور گرجستان را به خوبی ببینید، توصیه می کنم یکی از این تورها را بررسی کنید که می توانید تور شهری، تور دوچرخه سواری، تور کوهستانی را تجربه کنید!

هر دو طرف رودخانه را ببینید

همانطور که در بالا گفتم، من در هر دو طرف رودخانه اقامت داشتم که به این معنی بود که ما از هر دو طرف رودخانه دیدن کردیم. (و هنگامی که من می گویم ما، منظورم من و پدرم است، چرا که در این سفر ما با هم بودیم) در هر طرف رودخانه که اقامت می کنید سعی کنید یک بار از عرض رودخانه عبور کنید و به طرف دیگر آن  بروید!

قلعه ناریکالا و تله کابین

چشم انداز قلعه بسیار خوب است! برای رسیدن به آنجا، می توانید از رودخانه رایک سوار یک تله کابین شوید که در نزدیکی پل صلح قرار دارد. هزینه آن باری یک سفر دوطرفه 95 پوند برای 2 نفر است، بنابراین کاملا ارزان است! شما از عرض رودخانه عبور می کنید و سپس به بالای یکی از محله های قدیمی در همسایگی آن می روید که منظره خوبی را از تمام خانه ها بر روی تپه به شما ارئه می دهد. هنگامی که شما در بالای تپه قرار دارید و از منظره آن لذت می برید، می توانید با عبور از پله هایی به قلعه برسید. شما می توانید از برخی از دیوارهای قلعه نیز بالا بروید، اما کمی پرخطر به نظر می رسد، بنابراین ما فقط از مناظر آن لذت بردیم.

مجسمه مادر گرجستان

از تپه قلعه می توانید به پایه مجسمه مادر گرجستان بروید. این مجسمه یک زن در بلندی است که به کل شهر نگاه می کند. گفته می شود که او یک شمشیر در دست برای دشمنان و یک لیوان نوشیدنی برای دوستان خود دارد و دست حاوی لیوان نوشیدنی بالاتر از شمشیر قرار دارد، زیرا دوستان برای او نسبت به دشمنان ارجحیت دارند و این به سادگی بیانگر تاریخ گرجستان است. آنها ترجیح می دهند که با همه دوست باشند اما اگر نیاز باشند، آماده مبارزه با دشمنان نیز هستند.

باغ های گیاه شناسی

هر چند که من از آنها دیدن نکردم، باغ های گیاه شناسی زیادی در نزدیکی تپه قلعه و این مجسمه قرار دارند و به نظر بسیار خوب می آیند، بنابراین اگر بخواهید کمی استراحت کنید و از زندگی شهری دور شوید، کمی درون آنها به پیاده روی بپردازید.

حمام های حرارتی

تفلیس دارای حمام های حرارتی است که کمتر کسی می داند! تفلیس مانند بوداپست بر روی چشمه های آب گرم ساخته شده است. تفلیس در زبان گرجستانی به معنای گرم است! یک منطقه حمام در شهر وجود دارد که Abanotubani نامیده می شود و در زیر تپه قلعه واقع شده است. من به Thermal Spa Gulo رفتم و آن را به شدت توصیه می کنم، بنابراین من یک پست کامل در مورد آن همراه با قیمت ها و نحوه ی رزرو آن نوشته ام!

کوه Mtatsminda

درست در بالای یک تپه بسیار بزرگ یک ستون بزرگ قرار دارد که از سراسر شهر قابل مشاهده است، به خصوص در شب که آن را روشن می کنند. از برخی زاویه ها در شهر شما همچنین می توانید یک چرخ و فلک را ببینید که بسیار ترسناک است زیرا به نظر می رسد که در لبه تپه قرار دارد!

این تپه یا کوه، Mtatsminda است و در واقع یک پارک در بالای آن قرار دارد!

من لزوما توصیه نمی کنم که به درون پارک در بالای تپه روید، اما توصیه می کنم به آنجا بروید و از مناظر باور نکردنی آن لذت ببرید! ما در یک روز آفتابی در ساعت طلایی به آنجا رفتیم که واقعا زیبا بود! برای رسیدن به آنجا، یک ترن هوایی از ایستگاه میدان ویلنیوس وجود دارد. برای رسیدن به بالای این تپه از هر نقطه از شهر می توانید کمی پیاده روی کنید، اما همچنین تعداد زیادی از تاکسی ها نیز وجود دارند که می توانید برای رفتن به این مکان از آنها استفاده کنید. هزینه ترن هوایی حدود 85. 3 پوند برای 2 نفر است و هنگامیکه به بالای می رسید می تواند کاملا رایگان به مناطق مختلف آن رفته و هوای تازه استشمام کنید!

برج ساعت

این یک برج ساعت جالب است. من قصد دارم صادق باشم و به همین خاطر می گویم این شبیه هیچ چیز دیگری در جهان نیست، اما ارزش این را دارد که از آن دیدن کنید. این برج همچنین در مرز تفلیس قدیم قرار دارد و در اطراف آن خیابان های جذابی قرار دارد.

تور پیاده روی رایگان

من همیشه دوست دارم در یک تور پیاده روی رایگان در شهرها شرکت کنم چون فکر می کنم این یک راه عالی برای شناخت شهر است، مخصوصا اگر آن را در روز اول انجام دهم. این همچنین یک راه خوب برای آشنا شدن با دیدگاه مردم محلی و یادگیری تاریخ و حقایق مربوط به آنها است. من در یک تور پیاده روی رایگان در تفلیس نیز شرکت کردم که خیلی خوب بود! ما در این تور به اندازه ای که من دوست داشتم پیاده روی نکردیم، اما چیزهای جالبی یاد گرفتیم، افسانه های قدیمی و داستان هایی در مورد شهر را شنیدیم و حتی می توانستیم کمی از نوشیدنی گرجستان را مزه کنیم و با نحوه ساخت آن آشنا شویم که گرجستان بخشی از شهرت خود را مدیون نوشیدنی های خود است!

من واقعا دوست داشتم در یک تور بهتر و دقیق تر شرکت کنم و اطلاعات بیشتری در مورد شهر و فرهنگ آن کسب کنم، این یک اتفاق فوق العاده بود!

برای  قسمت های بعدی مقاله های  تور گرجستان  همراه ما باشید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 322
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 17 مرداد 1397 | 14:50 | نویسنده : زیما سفر پارس |

بهترین مکان ها برای بازدید از چین در تابستان - قسمت اول

بهترین مکان ها برای عکاسی در چین در تابستان: تابستان یک زمان عالی برای بازدید از کشور چین است. چین احتمالا در فصل تابستان بسیار شلوغ است چرا که مردم از زندگی در هوای گرم تر پس از زمستان سرد لذت می برند. در رستوران ها مردم مشغول خوردن ماهی هستند، آتش بازی های زیادی برگزار می شود، اما اکثر مردم محلی و گردشگران از برخی از سایت های عالی کشور لذت می برند. ادامه مطلب را بخوانید چرا که ما چند مورد از بهترین مکان ها را برای بازدید در تابستان معرفی خواهیم کرد.


آب و هوای چین در طول تابستان


چین یک کشور پهناور است، در واقع یکی از بزرگترین کشورهای جهان است و به همین دلیل دمای هوا در مناطق مختلف آن متفاوت است. بعضی مناطق در چین کوهستانی هستند و برخی مناطق را بیابان های خشک تشکیل می دهند، در حالی که بعضی نقاط آن گرم و مرطوب است. در اغلب مواقع تابستان در چین، درجه حرارت بین 25 تا 35 درجه سانتیگراد است و برخی مناطق دارای آب و هوای خشک هستند، در حالی که سایر مناطق گرم و مرطوب می باشند.
در مناطق کوهستانی درجه حرارت حدود 25 تا 30 درجه سانتیگراد است. از آنجایی که اکثر مناطق کوهستانی دارای بادهای قوی و خنک کننده هستند، بسیاری از مردم برای فرار از گرمای شدید دیگر نقاط به این مناطق سفر می کنند. این مناطق شامل تبت، مغولستان داخلی، شانگری لا ، جوی ژایگوو و هوانگ لونگ می شوند.
به طور کلی اگر شما از یکی از سه منطقه چونگینگ، ووهان و نانجینگ در اطراف چین بازدید کنید، درجه حرارت بسیار بالا و هوا کاملا مرطوب است. درجه حرارت در هر یک از سه منطقه چین به راحتی می تواند به 35 درجه سانتیگراد برسد که هنگامیکه با رطوبت بالا همراه می شود می تواند برای هر فردی طاقت فرسا باشد. هنگام برنامه ریزی سفر، همیشه بهتر است که دمای ماهانه را به همراه آب و هوا بررسی کنید تا بتوانید براساس آن برنامه ریزی کرده و چمدان های خود را ببندید.

گیلین


کوه های کاروستی گیلین نه تنها یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در تابستان است، بلکه در طول سال نیز کاملا شگفت انگیز است. شما قطعا از بازدید از مناظر شگفت انگیز گیلین پشیمان نخواهید شد. اگرچه قبلا نیز گفته شده است، اگر بتوانید گرمای شدید را تحمل کنید، قطعا گیلین در فصل تابستان در بهترین حالت خود است.
در طول تابستان، درختان و کوهستان ها در سرسبزترین و پر انرژی ترین حالت خود خواهند بود. اگر هدف اصلی شما عکاسی از مناظر چین است، از این بخش زیبای چین در تابستان دیدن کنید.


Zhangjiajie، هونان


 نام مستعار این منطقه "کوه های آواتار" است چرا که این کوه به عنوان یک عامل تاثیرگذار برای مناظر معروف در فیلم Avatar مورد استفاده قرار گرفت. کوه های Zhangjiajie واقعا باور نکردنی هستند و به شما این احساس را انتقال می دهند که به جهان دیگری منتقل شده اید. جاذبه های طبیعی این منطقه، یکی از مناطقی است که توسط مردمی که به چین سفر می کنند نادیده گرفته می شود، زیرا بسیاری از گردشگران فقط از شهرهای اصلی پکن، شانگهای و شیان دیدن می کنند.
Zhangjiajie باید توسط هر عکاس منظره و یا به سادگی توسط هر فردی که به دنبال زیبایی های طبیعی است بازدید شود. Zhangjiajie نفس شما را در سینه حبس می کند، به ویژه هنگامیکه می خواهید نام این جاذبه طبیعی را به زبان بیاورید. این مکان در تمام طول سال دیدنی است، هر چند بازدید از آن در تابستان چشم اندازهای فوق العاده ای از غروب آفتاب در اختیار شما قرار می دهد.


هونگ لونگ


این منطقه در استان سیچوان واقع شده است، این امکان وجود دارد که از هر دو منطقه Huanglong و Jiuzhaigou در یک زمان دیدن کنید. هونگ لونگ معروف به خاطر آب های فیروزه ای خود معروف است که مشابه یک اثر هنری صنایع دستی به نظر می رسد. پارک ملی هونگ لونگ پر از سنگ تراورتن - ساختارهای مبتنی بر کربنات کلسیم است که لایه بندی شده اند و به شکل فلات به نظر می رسند. هر بخش از فلات، یا تراورتن، به طور طبیعی از طریق فرایندهای طبیعی سوراخ شده و پر از آب های آبی شفاف  و زلال است.
در خارج از چین بسیاری از مردم هونگ لونگ را نمی شناسند، با این حال در داخل چین هر چند که بزرگترین منطقه نیست، اما کاملا شناخته شده است. این به این معنی است که هونگ لونگ معمولا توسط گردشگران غربی بازدید نمی شود، بنابراین در این رابطه احساس می کنید که یک الماس درخشان پیدا کرده اید. تنها نکته ای که وجود دارد این است که شما باید این الماس کوچک را با توریست های چینی تقسیم کنید.
بازدید از هونگ لونگ در تمام طول سال یک فعالیت عالی است. دلیل ما برای معرفی آن به عنوان یکی از بهترین مکان های چین در تابستان، دمای هوای متعادل آن است. به هنگام بازدید از هونگ لونگ در تابستان می توانید یک تجربه خنک داشته باشید چرا که آب و هوا در کوهستان های آن کاملا سرد است. با این حال در زمستان آب و هوای آن خیلی سرد است.


جیوژایگو


اکثر مردم هنگامی که از استان سیچوان دیدن می کنند، حتما یکی از دو مورد زیر را انجام می دهند: بازدید از پانداها یا بازدید از پارک ملی جیوژایگو. اگر می خواهید یک پاندا را در زمان اقامت خود در سیچوان مشاهده کنید، بهترین مکان برای این کار چنگدو در حوالی مرکز حفاظت و تحقیقات چین برای پانداهای غول پیکر (CCRCGP) است.

منبع : تور چین



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 315
برچسب ها :

تاريخ : سه شنبه 16 مرداد 1397 | 12:53 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور اروپا

قصد سفر به آتن در یونان را دارید

پایتخت یونان شبیه هیچ جای دیگری بر روی زمین نیست. این شهر باستانی نقاط تاریخی و مدرن را با هم ترکیب می کند و چشم اندازها و مکان های مشهور تاریخی را با رستوران های پرنشاط و فرهنگ پر جنب و جوش خود ترکیب می کند. این شهر برای توریست ها و مسافران  تور اروپا جاذبه های گردشگری زیادی دارد. در واقع، آتن واقعا یک شهر جذاب است. بله، این شهر سهم عادلانه ای از مشکلات اقتصادی و سیاسی را دارد ; ما آن را انکار نمی کنیم اما فرهنگ این منطقه، حداقل ارزش یک بازدید را دارد. این شهر بی وقفه سرگرم کننده است. علاوه بر تعداد زیادی از جاذبه های تاریخی (اکثرا در قلب یونان باستان است)، نشاط و شادابی جوانی، ذهن شب زنده داری های دیوانه وار و غذاهای خوشمزه به این معنی است که جاذبه های زیادی برای علایق مختلف وجود دارد.

بنابراین، قبل از صرف یک روز کامل در اینجا قبل از اینکه به جزایر پر زرق و برق یونانی بروید، زمانی را صرف بررسی این موضوع کنید که آیا شما واقعا می توانید از تمام این نقاط در زمان کوتاهی بازدید کنید؟ (پاسخ درست این است که قطعا خیر، نمی شود ). . شما می توانید برای بازدید از آتن و یونان با  تور اروپا زیما سفر تجربه ای خاطره انگیز داشته باشید.

جاذبه های اصلی در آتن

آتن دارای جاذبه های تاریخی شگفت انگیز زیادی است. مکان هایی که همه برای دیدن و عکس گرفتن با آنها به اینجا سفر می کنند . پارتنون یک معبد است که در بالای تپه آکروپولیس به صورت باشکوهی قرار دارد. با الهام گرفتن از الهه آتن، شما واقعا باید یکبار از این منطقه دیدن کنید تا متوجه شوید که چرا یکی از بزرگترین آثار فرهنگی جهان است. شما می توانید ساعت ها در این منطقه قدم بزنید و غرق در تاریخ شوید. چندین بنای تاریخی دیگر وجود دارد که باید حتما در این شهر از آنها دیدن کنید. تئاتر دیونیزوس دقیقا در کنار پارتنون واقع شده و واقعا دیدنی است. این اولین تئاتر سنگی است که تا به حال ساخته شده است و (ظاهرا) اولین جایی که اولین تراژدی یونانی در آن ساخته شده است.

تور اروپا

ویرانه دیگری که بسیار چشمگیر و تاثیرگذار است، استادیوم پاناتنائیک واقع در منطقه Pangrati می باشد. این استادیوم تنها نمونه در جهان است که از سنگ مرمر ساخته شده است که مطمئنا عامل منحصر به فردی برای آن می باشد، که برای گردشگران  تور اروپا بسیار جذاب و دیدنی است. اگر چه این یک بنای تاریخی است، این واقعیت که اولین بازی های المپیک در دوران مدرن را میزبانی کرده است می تواند برای بسیاری از مسافران  تور اروپا  جاذبه داشته باشد.

برای بازدید از تمام مناطق تاریخی آنن باید بیش از یک روز را در آن سپری کنید. اگر فرصت کوتاهی برای ماندن در آتن را دارید، بهتر است از وبسایت های Urban Adventure’s برای اقامت کوتاه در شهر آتن دیدن کنید.

جاذبه های دیگر در آتن

هیچ تردیدی وجود ندارد که حتی علاقه مندان به تاریخ نیز ممکن است گاهی از بازدید از مناطق تاریخی خسته شوند. نگران نباشید، جاذبه های دیگری نیز برای گردشگران تور اروپا و مسافران یونان در آتن وجود دارد که شما را خوشحال می کند. با یک مرکز خرید شروع کنید; که تقریبا می توانید هر چیزی را در آن خریداری کنید. بازار Flea در میدان موناستیراکی. من می توانم با اطمینان بگویم که هر چیزی که شما نیاز دارید از ابزار سازگار با محیط زیست تا کیف های چرم و انواع عجیبی از جواهرات را می توانید در این بازار بیابید. این بازار قطعا ارزش چند ساعت راه رفتن را دارد. (نکته: این همچنین بسیار نزدیک به آکروپلیس است، بنابراین شما می توانید آن را به برنامه روزانه خود اضافه کنید.)

اکنون فرض کنیم که شما خریدهای خود را انجام داده اید و به دنبال جایی برای غذا خوردن هستید; می توانید به فلافل فروشی های نزدیک میدان اصلی بروید تا بهترین فلافل موجود بر روی این سیاره را امتحان کنید و یک شب آرام را در آن سپری کنید.

آیا تا به حال یک فیلم در یک سینما در فضای باز تماشا کرده اید، در حالی که پارتنون در پس زمینه آن نورپردازی شده است؟ فکر نمی کنم چنین تجربه ای داشته باشید. Cine Thission در منطقه Thiso واقع شده و در فاصله 15 دقیقه از میدان موناستیراکی قرار دارد. بنابراین، پاپ کورن خود را بردارید و به تماشای جدیدترین فیلم ها بپردازید فیلم ها به زبان انگلیسی پخش می شوند.یک خانه تئاتر دیگر Cine Paris نیز در Plaka وجود دارد، در فاصله 15 دقیقه از میدان که کمی کلاسیک تر است است.

با تور اروپا آژانس گردشگری زیما سفر پارس از این شهر تاریخی در آتن بازدید کنید.  تور اروپا ارزان و تور اروپا لحظه آخری برای سفر به یونان و دیدن از جاذبه های گردشگری آتن یک فرصت بسیار عالی می باشد.

در مقاله بعدی با ما همراه باشید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 372
برچسب ها :

تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 | 14:39 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تایلند در تابستان

در ماه های ژوئن، جولای و آگوست، به کدام بخش های تایلند بروید؟

هنگام مسافرت به تایلند در تابستان (ژوئن، جولای و آگوست) باید بارندگی ها را در نظر بگیرید.

بادهای موسمی جنوب غربی به طور روزافزونی با روزهای بارانی به طور پیوسته تا سپتامبر و اکتبر افزایش خواهد یافت. اما اخبار خوب دیگری نیز وجود دارد: باران باعث تلطیف هوا از گرد و غبار و دود می شود و تعداد توریست ها در برخی از نقاط کمی کمتر از تعداد معمول می شود.

اگر چه فصل های بارانی تابستان جزو "فصول خلوت و کم تردد" برای گردشگران به حساب می آید، تایلند یک مقصد محبوب است که مکان های دیدنی آن توریست های زیادی را در طول سال دریافت می کند!

در حقیقت، تعداد کوهنوردان کمی افزایش می یابد، زیرا بسیاری از دانش آموزان در دوران تعطیلات مدارس خود هستند. مسافران استرالیایی که قصد فرار از زمستان در نیمکره جنوبی را دارند، اغلب سفرهای خود را به بالی آغاز می کنند، اما برخی از پروازهای ارزان برای لذت بردن از جزایر تایلند نیز برای آنها وجود دارد.

باران های تابستانی معمولا پس از دمای به شدت بالا، رطوبت و گردوغبار ناشی از Songkran در ماه آوریل خوشایند است، همچنین جشن سنتی سال نو نیز در ماه آوریل برگزار می شود.

بانکوک در تابستان

بانکوک در ماه های تابستان به ویژه در ماه آگوست، بسیار گرم و بارانی است.

اگرچه درجه حرارت کمتر از ماه های آوریل و می است، اما شما هرگز در بانکوک سرما نخواهید خورد. پس از غروب خورشید دما خیلی افت نمی کند. در عوض، شب ها بسیار مرطوب و آلوده خواهد بود و گازهای گلخانه ای شهری زیادی تولید می شود.

با ورود بادهای موسمی جنوب غربی، مناطق کم ارتفاع در اطراف رودخانه چائو پرایا تحت سیلاب قرار می گیرند. سیل ها هر سال شدیدتر می شوند و باعث سنگین تر شدن ترافیک در اطراف شهر می شوند.

اگرچه افزایش بارندگی بین ماه های آوریل و مه شدید است، ماه ژوئن به طور کلی باران کمتری در مقایسه با ماه می در بانکوک را دریافت می کند. بارندگی ها تا ماه سپتامبر قوی تر می شوند – از این رو این ماه، مرطوب ترین ماه در سال به حساب می آید.

میانگین درجه حرارت بانکوک در تابستان

دمای تابستان در بانکوک به طور متوسط ​​در حدود 84 درجه فارنهایت (29 درجه سانتیگراد) است که گاهی به بالاتر از 90 درجه فارنهایت نیز می رسد. در برخی از بعد از ظهرها، درجه حرارت به 100 درجه فارنهایت نیز افزایش می یابد (37.8 درجه سانتیگراد)!

شما مطمئنا به لباس های بادگیر و گشاد مناسب برای این سه روز بارانی نیاز دارید. اگر گرمای شهری غیرقابل تحمل شود، برخی از مناطق حومه شهری وجود دارند تا بتوانید از این گرما فرار کنید.

چیانگ مای در تابستان

مانند بانکوک، چیانگ مای معمولا در ماه می بیشتر از ماه ژوئن بارش دریافت می کند کند، اما روزهای مرطوب تا ماه های آگوست یا سپتامبر که ماه های اوج فصول موسمی هستند، افزایش می یابد.

ماه آگوست معمولا بارانی تر از ماه جولای در چیانگ مای است. اگر تاریخ سفر شما انعطاف پذیر باشد، سعی کنید در اوایل ماه جولای به جای آگوست، وارد تایلند شوید.

به خصوص برای کمک به آسایش مسافران، معمولا آتش های بسیاری در منطقه برپا می شود تا در زیر باران از آن لذت ببرید. در نهایت هوا نیز از ذرات ناسالم معلق شسته می شود که می توانند باعث مسمومیت های تنفسی شوند.

شب ها در طول تابستان خصوصا پس از ظهرهای گرم تابستانی، گاهی اوقات در چیانگ مای بسیار سرد احساس می شود. درجه حرارت در حدود 73 درجه فارنهایت (23 درجه سانتیگراد) در پایین ترین حالت و در حدود 88 درجه فارنهایت (31 درجه سانتیگراد) در بالاترین حالت می باشد.

تابستان در چیانگ مای معمولا دلپذیر است. آوریل معمولا داغ ترین ماه در چیانگ مای است و دسامبر کمی معتدل تر است.

جزایر تایلندی در تابستان

در تابستان، آب و هوای جزایر مختلف تایلند، متفاوت است و بستگی به این دارد که در کدام سمت تایلند اقامت دارید.

بیشترین بارش باران در خلیج تایلند در ماه ژوئن، جولای و آگوست در جزیره کوه چانگ است، اما بارندگی در جنوب جزیره کوه ساموئی و جزایر اطراف آن تا اواخر ماه اکتبر خیلی بد نیست. مرطوب ترین ماه ها در کوه ساموئی اغلب اکتبر، نوامبر و دسامبر هستند.

در همین حال، در سوی دیگر تایلند، بادهای موسمی در طول ماه می به پوکت و اطراف دریای اندامان می رسد. بارش ها در ماه دسامبر به شدت کاهش می یابند.

هنگام انتخاب یک جزیره در تایلند در تابستان، توجه داشته باشید که آب و هوا در خلیج تایلند باران کمتری خواهد داشت. Koh Samui، Koh Phangan و Koh Tao در تابستان بارش کمتری را در مقایسه با جزایر ساحل غربی تجربه می کنند.

برخی از جزایر مانند Koh Lanta در ساحل غربی تایلند عمدتا پس از ماه ژوئن طوفان های زیادی را تجربه می کنند. در این مقطع از سال، چند کسب و کار محدود باز باقی خواهند ماند، اما گزینه های زیادی برای خوردن و خوابیدن وجود نخواهد داشت. با کمی شانس، می توانید در اوایل تابستان یک ساحل کاملا خلوت که به تنهایی در آن هستید را داشته باشید.

پارتی ها در تابستان

تابستان بارانی است و بنابراین یک "فصل خلوت و کم تردد" در تایلند است، اما جزایر محبوب برای برگزاری پارتی همچنان شلوغ می باشند. دانش آموزان دانشگاه ها از سراسر جهان از مزایای تابستان استفاده می کنند تا به این منطقه سفر کرده و از پارتی های موجود در جزایر مانند Koh Tao، Koh Phi Phi، و Haad Rin در Koh Phangan لذت ببرند. خانواده ها نیز این شانس را دارند که در فصلی که فرزندان آنها به مدرسه نمی روند به این منطقه شگفت انگیز سفر کنند.

تایلند تنها مکان برای برگزاری پارتی برای کوهنوردان در تابستان نیست. آب و هوا در جزایر Perhentian مالزی و جزایر گیلی در اندونزی در تابستان حتی بهتر است. حتی بالی نیز در تابستان بسیار شلوغ می باشد، زیرا مسافران برای لذت بردن از فصل خشک در بخش جنوبی آسیای جنوب شرقی یه این منطقه سفر می کنند.

تعطیلات تابستانی و جشنواره ها در تایلند

پس از Songkran در ماه آوریل و روز Coronation در تاریخ 5 می (یک تعطیلات عمومی به منظور یادبود پادشاهی Bhumibol  Adulyadej برگزار می شود)، جشنواره های بزرگ زیادی در تایلند وجود ندارد تا زمانی که تولد سلطنتی فرا برسد.

مهمترین رویداد برای مسافران، تولد پادشاه ماها وجیرالونگ کورن است که در تاریخ 28 جولای جشن گرفته می شود. این جشن نباید با روز تولد پادشاه بومیبول (پادشاه سابق تایلند) در تاریخ 5 دسامبر اشتباه گرفته شود.

تولد ملکه در 12 آگوست نیز به عنوان روز مادر در تایلند شناخته می شود. مراسم عمومی با نمایش های فرهنگی و مراسم روشن کردن شمع در شب برگزار می شود، گاهی اوقات نیز آتش بازی به افتخار ملکه سیریکیت (متولد 1932) انجام می شود.

چندین روز تعطیل عمومی بودایی مانند دفن بودایی (با توجه به تقویم قمری تغییر می کند) در ماه ژوئن و جولای برگزار می شود، با این حال، مسافران به سختی از ممنوعیت فروش الکل در آن روز مطلع می شوند.

فروش بزرگ و شگفت انگیز در تایلند

هر تابستان، اداره گردشگری تایلند، از اواسط ژوئن تا اواسط ماه آگوست در تلاش برای ترویج گردشگری - و به ویژه صرف هزینه - طی ماه های کم تردد، فروش های بزرگ و شگفت انگیزی را برگزار می کند.

مغازه هایی که بخشی از فروش تابستانی هستند، یک لوگوی مخصوص ارائه می دهند و تخفیف هایی را پیشنهاد می کنند که به طور معمول قیمت آنها تا 80 درصد تخفیف را تجربه می کند.

اگرچه تمرکز فروش عمدتا بر روی خرده فروشان در مراکز خرید در نزدیکی بانکوک، چیانگ مای و پوکت هستند، برخی از هتل ها و خطوط هوایی نیز نرخ های ویژه ای را ارائه می دهند. در سال 2017، این رویداد به «بهشت خرید و غذا » تغییر نام داد تا غذا و ناهار خوری را در مرکز توجه قرار دهد.

آتش سوزی های فصلی در شمال تایلند

هر ساله، آتش سوزی ها (برخی از آنها طبیعی هستند، اما بسیاری از آنها به طور غیرقانونی تنظیم شده اند) در شمال تایلند از کنترل خارج می شوند و باعث ایجاد دود و ناراحتی شدید در چیانگ مای می شوند. ذرات ریزگرد آستانه های خطر را رد می کنند که باعث می شود مردم محلی مجبور به پوشیدن ماسک شوند و فرودگاه چیانگ مای، به دلیل دید کم، گاهی اوقات بسته می شود.

علیرغم وعده ها و تلاش های هر ساله دولت برای برطرف کردن مشکل، آتش سوزی ها در طول ماه های خشک به وقوع می پیوندند. مارس و آوریل دو مورد از بدترین ماه ها از نظر آتش سوزی هستند. مشکل تا زمانی ادامه می یابد تا بارندگی به اندازه کافی برای تمیز کردن هوا افزایش یابد و آتش سوزی را تحت کنترل قرار دهد.

آتش سوزی معمولا در ماه ژوئن بد نیست، اما اگر بادهای موسمی به تاخیر بیفتند، کیفیت هوا هنوز هم می تواند یک مشکل باشد. مسافران دارای مشکلات تنفسی باید قبل از رزرو سفر به چیانگ مای یا پای وضعیت این مناطق را بررسی کنند.

منبع : تور تایلند



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 327
برچسب ها : تور تایلند,

تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 | 13:12 | نویسنده : زیما سفر پارس |

گوانگژو یک شهر بندری بزرگ و دروازه ای در جنوب چین است. از زمان سلسله تانگ (618-907 میلادی)، بازرگانان خاورمیانه به گوانگژو آمده و معاملات تجاری خود را در آن انجام می دادند که پس از آنها تاجرانی از هند و اروپا نیز به اهمیت تجاری این شهر پی بردند.

گوانگژو، قبلا به عنوان کانتون شناخته می شد، اگر شما به غذاهای کانتونی مانند دیم سام، گوشت کبابی، و نودل علاقه دارید، شهر گوانگژو مکانی است که حتما باید از آن دیدن کنید. علاوه بر غذا، گوانگژو دارای 2000 سال تاریخ چینی، شگفتی های معماری قدیمی و مدرن و رودخانه معروف مروارید است.

گوانگژو 121 مایل از هنگ کنگ فاصله دارد. تنها سه ساعت با قطار طول می کشد تا از گوانگژو به هنگ کنگ سفر کنید. شما می توانید یک سفر یک روزه به هنگ کنگ بروید، اما اگر می خواهید با شهر آشنا شوید، حداقل دو شب را به شما توصیه می کنیم.

در اینجا لیستی از کارهایی که باید در گوانگژو انجام دهید آورده شده است:

  1. ساختمان های قدیمی و کوچه های محله Xiguan را کشف کنید

معماری شرقی و غربی، تونگ لو یا qilou را تحت تاثیر قرار داده است و خانه هایی در یک ردیف در سال 1900 در گوانگژو قدیم ساخته شد. طبقه اول این خانه ها برای مصارف تجاری استفاده می شد و طبقه های بالایی برای مصارف خصوصی مورد استفاده قرار می گرفت. شما می توانید این خانه ها را در کنار جاده شلوغ Shangxiajiu پیدا کنید.

در جاده Shangxiajiu، یک جاده بدون وسیله نقلیه، تونگ لاو در حال حاضر رستوران ها، نانوایی ها، مغازه های سوغاتی، فروشگاه های الکترونیکی، و خیلی موارد دیگر را قرار داده است.

دیگر جاذبه هایی که ارزش بازدید دارند، کوچه های پیچیده و خانه های سنتی Xiguan هستند. خانه های Xiguan دارای آجر های خاکستری و دروازه های افقی چوبی نواری با Tanglong در جلوی خود هستند. این تنگلنگ ها به دلایل امنیتی و تهویه مناسب در جلوی خانه ها قرار گرفته اند.

تعداد کوچه های باریک و خانه های سنتی هر ساله کاهش می یابند و راه را برای ساخت ساختمان های مدرن باز می کند.

  1. کاوش در جزیره شامیان

قبل از عبور از مسیرهای عبور عابر پیاده برای ورود به جزیره شامیان، در بازار پزشکی Qingping (واقع در انتهای جنوبی جاده Shangxiajiu) که در آن شما طب سنتی چینی از جمله اسکارپروس های خشک، حشرات، ادویه جات و انواع ریشه ها را پیدا خواهید کرد، توقف کنید.

جزیره شامیان در گذشته ​​یک منطقه متعلق به بریتانیا و فرانسه بود. تجار زاید در این جزیره 44 هکتاری از اوایل قرن 18 تا اواسط قرن نوزدهم کار می کردند. در منطقه مربوط به فرانسه، کنسولگری قدیمی فرانسه، باغ کنسولگری فرانسه (پارک شامیان)، کلیسای کاتولیک بانو لورد و محل اقامت مسیحیان فرانسوی قرار دارد.

 

در بخش مربوط به بریتانیا خانه های تجاری، آپارتمان ها، املاک و کلیساها قرار داشتند. بازرگانان تا قرن نوزدهم آزادی کامل برای ترک جزیره شامیان را نداشتند ​​. پل ها هر شب در ساعت 10 بسته می شدند.

این جزیره در ساحل رودخانه مروارید واقع شده است و با مجموعه ای از مسیرهای پیاده روی به سایر نقاط گوانگژو متصل شده است.

  1. از پارک Yuexiu دیدن کنید

در این پارک، مجسمه معروف پنج معبد و برج Zhenhai (برج پنج طبقه) قرار دارد. با بازدید از موزه شهر گوانگژو می توانید در مورد تاریخ شهر و میراث فرهنگی آن مطالبی را بیاموزید.

قدم زدن در اطراف خرابه های قدیمی دیوار شهر سلسله مینگ و از طریق باغ ها و دیدن مردم محلی در حال رقص یا تمرین تای چی و ماهیگیری در دریاچه از جمله فعالیت هایی است که می توانید انجام دهید.

  1. کروز شبانه در رودخانه مروارید

یک شب را به کروز بر روی رودخانه مروارید اختصاص دهید و یک چشم انداز متفاوت از منظره شهر در شب دریافت کنید. در طول این کروز شبانه، شما از زیر پل های گوانگژو، پل Haizhu، Jiangwan، Haiyin، Jiefang و Renmin عبور خواهید کرد. برج کانتون، میدان Zhuhai، جزیره Shamian، عمارت Aiqun، و موارد دیگری را خواهید دید.

رودخانه مروارید، Zhujiang به زبان محلی، از غرب تا شرق گوانگژو گسترده می شود. این یکی از برجسته ترین شهرها و چهارمین رودخانه طولانی (1،376 مایل) در چین است.

  1. از غذای کانتونی لذت ببرید

غذاهای کانتونی گوانگژو شبیه به آن چیزی که در هنگ کنگ یافت می شود. هنگامی که در گوانگژو هستید، باید حتما دیم سام را در رستوران گوانگژو امتحان کنید. این رستوران از سال 1935 در محل اصلی خود در 2 Wenchang South Road واقع شده است. از آنجا که مشتریان این رستوران به طور عمده افراد محلی هستند، منوی رستوران فقط به زبان چینی است. Meixin Garden در خیابان Tianhe East و رستوران باغ جنوبی در Qianjin Road نیز برای خوردن دیم سام به شدت توصیه می شوند. شما برای یک دیم سام با طعم و مزه مشابه تنها نصف قیمت هنگ کنگ را پرداخت خواهید کرد.

سایر غذاهایی که باید امتحان کنید شامل نودل ، گوشت کبابی و رول های نودل و برنج هستند. اگر شما ماجراجو هستید، در کوچه ها قدم بزنید و مغازه های کوچک را که زنجبیل و برنج را با انواع غذاهای انتخابی شما ترکیب می کنند، امتحان کنید.

منبع : تور گوانجو



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 381
برچسب ها :

تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 | 14:04 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور استانبول

1. رستوران Çiya Sofras

رستوران Ciya Sofrasi واقع در بازار شلوغ Kad?köy در طرف آسیایی استانبول واز بهترین رستوران ها در تمام استانبول است. موسی داغدویرن، مالک این رستوران، فقط یک سرآشپز نیست، او همچنین یک انسان شناس است که دستور العمل های پخت و پز را از سراسر ترکیه جمع آوری می کند، او غالبا غذاهای منطقه ای غیر معمولی را ارائه می دهد که شما هرگز در رستوران های دیگر پیدا نخواهید کرد. به شدت این مکان را به گردشگران تور استانبول توصیه می کنیم و به جرات بهترین غذا را در مدت اقامت خود در استانبول در این رستوران خورد.

 

مکان هایی برای غذا خوردن در استانبول

این رستوران در بازار Kad?köy واقع شده است که به دور از شلوغی و تردد بیش از حد سمت اروپایی است. این منطقه پر جنب و جوش در سمت آسیایی دارای بازار ماهی و همچنین کافه ها، بارها و رستوران های زیادی است.

Çiya Sofras?

مکان هایی برای غذا خوردن در استانبول

آدرس:Caferaga Mah. Günslibahce Sk. No: 43 Kadiköy - استانبول، ترکیه

ساعتهای کاری:ساعت 11 صبح تا 10 شب، هر روز.

چه چیزی بخوریم:همه چیز

هزینه مورد انتظار:حدود 25-30 لیره برای هر نفر با نوشیدنی

چگونه به آنجا برویم:راه خود را به سمت Kad?köy و Muvakkythane Caddesi پیدا کنید. مستقیم پیاده روی کنید (از وسط میدان) و سپس به سمت راست به سمت Güneslibahce Sokak بپیچید. دوباره مستقیم بروید و Çiya Sofras? در سمت راست شما خواهد بود.

 

2. رستوران Dürümzade

آنتونی بوردین قهرمان بازیگری در یکی از فصل های سریال No Reservation در این رستوران حاضر بوده است. غذای تخصصی این رستوران dürüm نام داردکه یک نوع ساندویچ است که با پیچیدن یک نان مسطح به دور دونر کباب تهیه می شود. در مدت اقامت خود در استانبول حتما به این رستوران بروید . مطمئنا از غذاهای آن لذت خواهید برد.

 

مکان هایی برای غذا خوردن در استانبول

Dürümzade فقط چند دقیقه پیاده روی از ?stiklal Caddesi (میدان استقلال) در Beyo?lu فاصله دارد. اگر به دقت نگاه کنید، می توانید تصویر آنتونی را بر روی دیوار رستوران ببینید. Dürümzade فقط یکی از رستوران ها در سراسر جهان است که بخشی از موفقیت خود را مدیون این مرد است.


Dürümzade

مکان هایی برای غذا خوردن در استانبول

 

آدرس:Topcekenler Sokagi No. 1، Beyo?lu، Istanbul، Turkey

ساعت های کاری:24 ساعت

چه چیزی بخوریم:Duble Kuzu Dürüm

هزینه مورد انتظار:در حدود 12 لیره برای هر دوروم

چگونه به آنجا برویم:از میدان تکسیم پیاده به سمت ?stiklal Caddesi بروید و به سمت راست و بالو سوکاک بپیچید. پس از 100 متر پیاده روی به سمت چپ و Topcekenler Sokak بروید. مستقیم پیاده روی کنید و Dürümzade را در گوشه Topcekenler Sokak و کامر هاتون Caddesi خواهید دید.

 

3. رستوران Kizilkayalar

Kizilkayalar یکی دیگر از رستوران های برجسته در سریال No Reservation است. این زستوران به خاطر برگرهای چرب (islak) خود معروف است. آنها رنگ نارنجی رادیواکتیو خود را از یک سس گوجه فرنگی به همراه سیر و قرار گرفتن در یک حمام گاز و بخار کسب می کنند. برای گردشگران تور استانبول که در آخر شب در میدان تکسیم هستند، این ساندویچ های چرب، سیردار، و اعتیاد آور بسیار محبوب هستند.

مکان هایی برای غذا خوردن در استانبول

Kizilkayalar دقیقا در میدان Taksim قرار دارد، فقط به دنبال تابلوی نارنجی آن باشید که به رنگ ساندویچ های برگر آن می باشد.
Kizilkayalar

مکان هایی برای غذا خوردن در استانبول

آدرس:Sira Selviler Cad. No: 2 / L | Taksim MeydanIstiklal Girisi، استانبول، ترکیه

ساعتهای کاری:7 صبح تا 6 صبح روز بعد، هر روز

چه چیزی بخوریم:Islak

هزینه مورد انتظار:حدود 6 لیره برای هر نفر با نوشیدنی

چگونه به آنجا برویم:مترو M2 را به سمت ایستگاه Taksim سوار شوید. Kizilkayalar تنها چند دقیقه پیاده روی از خروجی مترو فاصله دارد.

 

4. سالن غذاخوری Ismail Usta Kebap ve Pide

این رستوران مورد علاقه بسیاری از مسافران تور استانبول است و در نزدیکی میدان تکسیم در بی اغلو دارای یکی از خوشمزه ترین پیتزاهای لاه معجون در استانبول است. در واقع، نوعی پیتزای نازک با پنیر کم پوشیده شده با گوشت چرخ شده (معمولا گوشت گاو یا گوسفند)، سبزیجات، گیاهان، پیاز، گوجه فرنگی و جعفری، است.

 

مکان هایی برای غذا خوردن در استانبول

اطراف این پیتزا مانند ویفر نازک و ترد است، اما هر چه به سمت مرکز بروید نرم تر می شود که باید آن را مانند یک burrito رول کنید و بخورید. خیلی خوشمزه است.

این رستوران در خیابان اصلی در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است.
سالن غذاخوری Ismail Usta Kebap ve Pide

مکان هایی برای غذا خوردن در استانبول

 

آدرس:Cihangir Mahallesi، S?raselviler Cd. No: 7، 34433 Beyo?lu / ?stanbul، Turkey

ساعتهای کاری:11 صبح تا 12 شب، هر روز

چه چیزی بخوریم:لاه معجون، künefe

هزینه مورد انتظار:حدود 10-15 لیره برای هر نفر با نوشیدنی

چگونه به آنجا برویم:مترو M2 را به سمت ایستگاه Taksim سوار شوید. به سمت پایین خیابان Sira Selviller Caddesi بروید و به سمت راست و Hoca Zade Sokak بروید. رستوران در سمت چپ شما خواهد بود.

باتور استانبول آژانس گردشگری و مسافرتی زیما سفر پارس به این شهر سفر کنید. با  تور استانبول ارزان و  تور استانبول لحظه آخری  خوردن غذاهای خوشمزه ترکی را در مکان های بینظیرامتحان کنید و مطمئنا از خوردن این غذاها لذت خواهید برید.  



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 319
برچسب ها :

تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 | 13:05 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور پوکت

در مطلب قبلی در مورد آب و هوا شهر پوکت در ماههای مختلف صحبت کردیم در این مطلب نیز به ادامه شرایط آب و هوایی شهر پوکت می پردازیم تا بتوانید با مطالعه این مقالات بهترین زمان برای بازدید از پوکت و یک تور پوکت  مناسب را انتخاب کنید.

شرایط آب و هوایی پوکت در ماههای سال

پوکت در ماه می

ماه می در پوکت بسیار گرم است و اقلیم آن به طور فزاینده ای با رسیدن بادهای موسمی از جنوب غرب و شروع فصل بارانی، مرطوب می شود. درجه حرارت در محدوده 25-32 درجه سانتی گراد بوده و در طول روز می توانید 8 ساعت از حضور آفتاب لذت ببرید. احتمال بارش های شدید و ترکیب روزهای آفتابی و ابری نیز وجود دارد. در طول فصل مرطوب، شنا کردن در دریا ممکن است به دلیل شرایط دشوار امکان پذیر نباشد. جزایر Surin و Similan از اواسط ماه می تا اواسط ماه اکتبر برای حفاظت از محیط زیست بسته می شوند.

پوکت در ماه ژوئن

در ماه ژوئن، پوکت گرم بوده و احتمال بارش زیاد است. این ماه گرم و مرطوب با دمای متوسط 29 درجه سانتیگراد است و احتمال بارش های فراوان نیز در آن وجود دارد. سواحل پوکت برای شناکردن به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی مکان مناسبی نمی باشد؛ Koh Samui در خلیج تایلند یک جایگزین خوب برای گردشگران تور پوکت است، چرا که این منطقه گرم و اغلب خشک باقی می ماند.

پوکت در ماه جولای

در ماه جولای پوکت گرم و مرطوب است. بادهای موسمی جنوب غربی به این معنی است که احتمال بارش باران و شرایط نامساعد جوی وجود دارد. برای شرایط بهتر آب و هوایی و شرایط مناسب برای شنا، می توانید Koh Samui و Koh Phangan در سواحل شرقی را در نظر داشته باشید.

پوکت در ماه آگوست

در ماه آگوست، هوا مرطوب و گرم است. دمای متوسط بین 25 و 31 درجه سانتیگراد می باشد و احتمال بارندگی در تمام طول این ماه وجود دارد. اگر شما به دنبال تابش خورشید و شن و ماسه در جنوب شرقی آسیا هستید، تور بالی  یک جایگزین خوب خواهد بود.

پوکت در ماه سپتامبر

سپتامبر به طور معمول یکی از مرطوب ترین ماه ها در پوکت است. شما می توانید انتظار بارش ها و رعد و برق های سنگین را داشته باشید و همچنین دمای متوسط نیز در حدود 27 درجه سانتیگراد می باشد. بالی و برخی از سواحل ویتنام مانند Nha Trang و Hoi An دارای آب و هوای دوست داشتنی هستند. بنابراین اگر به دنبال یک مکان ساحلی برای گذراندن تعطیلات خود در جنوب شرق آسیا هستید، این مناطق را در نظر داشته باشید.

پوکت در ماه اکتبر

آب و هوای پوکت در اکتبر مرطوب و گرم است. این پایان فصل مرطوب است، به همین علت بارندگی در طول ماه کاهش می یابد اما باز هم احتمال بارندگی در طول روزهای گرم و آفتابی وجود دارد. دمای متوسط در حدود 28 درجه سانتیگراد است و روزانه 7 ساعت می توانید از آفتاب لذت ببرید.

پوکت در ماه نوامبر

پوکت در ماه نوامبر خشک و آفتابی است. این یکی از بهترین ماهها برای بازدید از پوکت است، زمانی که آب و هوا رطوبت کمتری داشته و روزانه می توانید 7 ساعت از آفتاب لذت ببرید. درجه حرارت در حدود 23 درجه سانتیگراد و 31 درجه سانتیگراد است و هوا در سایر نقاط کشور نیز بسیار خشک و آفتابی است . یک زمان ایده آل برای کشف مقصد های دیگر در تایلند در کنار پوکت. بهبود شرایط آب و هوایی، زمان خوبی را برای غواصی در زیر آب و شیرجه برای مسافران تور پوکت  فراهم می کند.

پوکت در ماه دسامبر

آب و هوای پوکت در ماه دسامبر گرم و خشک است. این یک ماه پرطرفدار برای بازدید از پوکت است زیرا می توانید روزانه 8 ساعت از آفتاب لذت ببرید و درجه حرارت نیز بین 23-31 درجه سانتی گراد است. دسامبر یکی دیگر از ماه های عالی برای استفاده از آب و هوای فوق العاده در سراسر کشور برای تعطیلات چند منظوره در کنار بانکوک و چیانگ مای است.

از  تور پوکت آژانس گردشگری زیما سفر پارس با بهترین امکانات و برنامه های تفریحی برای تعطیلات خود بهره ببرید.  تور پوکت ارزان و تور پوکت لحظه آخری زیما سفر پارس یک فرصت مناسب برای سفر به تایلند می باشد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 373
برچسب ها :

تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 | 12:52 | نویسنده : زیما سفر پارس |

از زمان بازدید از مشهد، دو مکان وجود دارند که مردم محلی مشهد عموما در مورد آن افتخار می کنند - طرقبه و شاندیز. هر دو مکان به خاطر دارا بودن زیبایی های طبیعی و چشم اندازهای کوهستانی خود شناخته می شوند.

اولین مکانی که از آن دیدن کردم طرقبه بود و اشتباه من این بود که هنگام غروب خورشید به آنجا رفتم. اگر می خواهید از مناظر طبیعی آن لذت ببرید و در مسیرهای پیاده روی فوق العاده آن قدم بزنید، شب زمان مناسبی برای دیدن کردن از این مکان نمی باشد. طرقبه دارای یک سری رستوران های شگفت انگیز در دل کوه است. این رستوران ها با چراغ های تزئینی و اتاق های خصوصی گرم برای خانواده ها طراحی شده اند تا در آب و هوای سرد کوهستانی، مخصوصا زمانی که خورشید غروب می کند، قابل استفاده و لذت بردن باشند. بنابراین صرف شام در یکی از این رستوران یکی از تفریحات شبانه رایج در این مکان توریستی می باشد.

سفر دوم من به طرقبه در صبح روز جمعه بود. طرقبه تقریبا در فاصله یک ساعتی از حرم امام رضا (عج) واقع شده و یک مسیر خط قطار به سمت آن حرکت می کند. خط قطار مشهد در ایستگاه وکیل آباد توقف می کند و هزینه ای در حدود 500 ریال (حدود 20 سنت) خواهد داشت، در حالیکه هزینه کرایه یک ماشین شخصی برای یک ساعت در حدود 80 تومان می باشد. هنگامی که به وکیل آباد رسیدید، تاکسی ها و اتوبوس هایی در دسترس هستند تا گردشگران را به طرقبه ببرند.

سفر با تاکسی برای یک ساعت در بزرگراه آنطور که به نظر می رسد خسته کننده نخواهد بود، زیرا شما از چشم اندازهای جالب و شگفت انگیز حومه شهر و مکان های مختلف (مانند پارک ملت و پارک کوهستان) عبور می کنید.

به محض رسیدن خواهید دید که تعداد ساختمان ها کمتر شده و کوهستان شما را محاصره کرده است.

چیزی که ما برای اولین بار دیدیم یک پارکینگ بزرگ خودرو بود که با صدها اتومبیل و چند دکه فروش چای و غذا پر شده بود.

یک کوه بزرگ، دید ما را از اتفاقاتی که در طرف دیگر در حال وقوع بود، مسدود کرده بود. اما بالابرهای اسکی و ترامواها نشان می داد که همه در حال رفتن به طرف دیگر پارکینگ خودرو بودند.

برای کسانی که علاقه به استفاده از تراموا یا بالابر اسکی نداشتند نیز پله هایی برای صعود به طرف دیگر وجود داشت.

پس از مشورت با یکدیگر، تصمیم گرفتیم که از طریق تراموا به طرف دیگر برویم چرا که امنیت بیشتری داشت و می توانستیم وسایل و کیف هایمان را در کنار خود نگه داریم. هزینه بلیط برای گردشگران به ازای هر نفر 15 تومان بود.

تراموا ما را درست در بالای کوه پیاده کرد که یک منظره زیبا از یک دریاچه با یک پارک آبی در یک طرف و چندین مایل کوه های رنگارنگ در طرف دیگر ما قرار داشت.

مسیرهای پیاده روی کوهستانی بسیار راحت و قابل دسترسی بود و در امتداد مسیر نقاطی وجود داشت که به مسیرهای کوهستانی متصل می شد و به دریاچه ها را داشت.

این مسیر پیاده روی کوهستانی به گونه ای طراحی شده است که مانند یک نمایشگاه سرگرم کننده باشد که در گوشه و کنار آن ذرت کبابی و انواع نوشیدنی های سرد و گرم فروخته می شود. غرفه های بازی نیز در مسیر وجود دارند که اگر شما برنده شوید جایزه ای دریافت می کنید و فروشندگان با جذابیت و مکالمات دوستانه خود، نظر گردشگران را به خود جلب می کنند.

این تفریحات بسیار سرگرم کننده و جالب بودند، اما بهتر است که به پارک آبی نیز بروید، البته توجه داشته باشید که اگر با معده پر به این مکان بروید ممکن است حالتان خراب شود.

پارک آبی دو سواری مختلف را ارائه می دهد، یکی قایق سرعتی در اطراف دریاچه و دیگری قایق پدالی که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد. 30 دقیقه سواری برای یک قایق پدالی 4 نفره حدود 25 تومان قیمت دارد.

دریاچه بزرگ است و پدال زدن در اطراف آن می تواند بسیار سرگرم کننده و در عین حال خسته کننده باشد! این دریاچه توسط کوه ها و مناظر زیبای طبیعی احاطه شده است، مخصوصا منظره ی غروب خورشید و بازتاب آن در آب دریاچه می تواند بسیار شگفت انگیز باشد.

پس از نیم ساعت پدال زدن، احساس خستگی و گرسنگی کردیم. بنابراین مسیر پیاده روی برگشتیم و از خوردن بستنی زعفرانی و مشاهده مناظر زیبا لذت بردیم. اگر من دوباره در این موقعیت قرار بگیرم، بستنی تازه (بستنی ایرانی) را انتخاب می کنم، چرا که بعدها کشف کردم که این بستنی چقدر خوشمزه است.

کافه ها و رستوران های زیادی برای نشستن وجود دارند، این مکان ها در لبه کوهستان قرار دارند که به شما چشم انداز زیبایی از غروب خورشید ارائه می دهند.

چندین رستوران در منطقه پارک آبی وجود دارند، اما ما می خواستیم در جایی دیگر شام بخوریم و راهنمای تور ما نیز قول یک رستوران خوب را به ما داد.

رستوران ها در این منطقه همگی مشابه هستند، چلو کباب ایرانی، خورشت لوبیا و BBQ. تخت های رستوران ها در بسیاری از موارد کاملا خانوادگی همراه با فرش و بالشت بود؛ اما یک رستوران وجود داشت که واقعا عجیب و غریب بود - به نظر می رسید که کاملا  در مقایسه با رستوران های موجود در محیط اطرافش فرق داشت و کاملا فانتزی و لوکس بود.

همانطور که راننده به ما قول داده بود، پارک شگفت انگیز طرقبه را ترک کردیم و به منطقه ای که به رستوران ها تعلق داشت، رفتیم. منطقه رستورانی طرقبه دقیقا در منطقه کوهستانی واقع شده است و همانطور که می توانید تصور کنید با بالا رفتن از آن هوا نیز سردتر می شود!

همه رستوران ها از بیرون مشابه یکدیگر به نظر می رسند که دارای اتاق های خانوادگی معمولی همراه با صندلی و یک سقف پلاستیکی هستند.. گرمکن هایی در زیر فرش قرار دارند که به هنگام ورود مهمان ها به طور خودکار روشن می شوند.

این رستوران دارای یک قهوه خانه مخصوص بود که قهوه فرانسوی و ترک سرو می کرد که ما برای امتحان کردن آن شگفت زده بودیم. دکور آن کاملا آرامش بخش بود و دارای آبنماهایی همراه با نورپردازی بود و یک فضای آرامش بخش را پس از غروب آفتاب ایجاد می کرد.

البته مهمترین بخش، غذا بود. بعد از یک روز پیاده روی در کوه ها و یک جلسه آموزشی پدال زنی صحیح، ما به شدت گرسنه بودیم و منتظر یک غذای لذیذ در یک محیط آرام بودیم و غذای این رستوران نیز ما را ناامید نکرد.

ما گوشت بره کبابی و کباب چوبی مرغ را سفارش دادیم که خوشمزه و سیرکننده بود. هر وعده غذا با برنج زعفرانی و نان تازه ایرانی سرو می شد.

ما روز فوق العاده خود را با یک قهوه فرانسوی به پایان رساندیم که تصمیم گرفتیم آن را به جای کافه، در اتاقمان بنوشیم. مجموع هزینه وعده های غذایی ما حدود 100 دلار شد که نسبت به اکثر رستوران های مشهد بسیار گران است. اما برای لذت و راحتی که ما احساس کردیم، این قیمت ارزشش را داشت.

طرقبه یک مکان رویایی بود و من قطعا دوباره قبل از ترک مشهد به آنجا می روم. من توصیه می کنم به پارک آبی، مسیر پیاده روی بروید و از مناظر قابل مشاهده از روی بالابر اسکی لذت ببرید. تنقلات، غذا و بستنی های محلی که توسط فروشندگان محلی عرضه می شوند را نیز امتحان کنید. منطقه غذایی را حتما باید ببیند به ویژه هنگام غروب خورشید و شام که بسیار شلوغ و پر جنب و جوش می شود. بنابراین اگر شما وقت کافی دارید حتما در یکی از رستوران های کوهستانی یک وعده غذایی میل کنید!

منبع : تور مشهد



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 337
برچسب ها :

تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 | 12:31 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور بالی

در ادامه مقاله قبل در این مقاله هم به آب و هوای بالی و زمان مناسب برای سفر به بالی می پردازیم گردشگران و مسافران با خواندن این مقاله می توانند برای  تور بالی  در زمان مناسب بهترین برنامه ریزی را داشته باشند.

بازدید از بالی در طول فصول موسمی

گرچه باران دقیقا برای تجربه یک روز خوب در ساحل و یا کاوش در داخل جزیره کافی نیست، مزایایی برای بازدید از بالی در فصل "سبز" وجود دارد.

برخی از دلایل برای بازدید از بالی در فصول خلوت

  • شما می توانید قیمت های مناسب تری برای هتل دریافت کنید و می توانید در اتاق های مناسب تر با قیمت مشابه هتل های ارزان اقامت کنید. با چند ترفند، شما می توانید گزینه هایی عالی برای اقامت در بالی بیابید.
  • توریست های تور بالی  کمتر موجب مسدود شدن نقاط پرطرفدار مانند Ubud خواهند شد. شما می توانید از جاذبه هایی مانند Goa Gajah (غار فیل) دیدن کنید. در طول فصول پرتردد، ممکن است کمی مجبور شوید صبر کنید تا بتوانید وارد این مکان شوید.
  • هوا پاکتر است و گرد و غبار و ذرات معلق کمتری در هوا دیده می شود.
  • تعاملات گاهی اوقات دوستانه تر از زمانی خواهد بود که مردم محلی در فصول شلوغ با گردشگران  تور بالی ارتباط برقرار می کنند.

برخی از ایرادات برای بازدید از بالی در فصول خلوت

  • باران! گاهی بارندگی به مدت چند روز به طور مداوم ادامه می یابد و یا ممکن است در عرض یک ساعت قطع شود. شما هرگز نمی دانید.
  • رطوبت بسیار بالاتر است که باعث می شود گرما را خیلی شدیدتر احساس کنید.
  • افزایش جریان رودخانه ها و زهکشی ها، زباله های بیشتری را به ساحل می کشاند. صاحبان کسب و کار کمتر تمایل به تمیز کردن سواحل در این زمان ها دارند.
  • پشه ها در حین بارش باران خیلی عذاب آور هستند و ابتلا به تب دنگی بیشتر از یک تهدید در این جزیره خواهد بود.
  • میدان دید در مکان های شیرجه و غواصی بسیار محدود خواهد بود زیرا رسوبات زیادی به دریا وارد می شوند. دریاهای پرتلاطم ممکن است سفرهای قایقی را کمتر لذت بخش کند.

این ایرادات باعث کاهش جذابیت این مکان می شوند، اما بسیاری از گردشگران تور بالی ترجیح می دهند فقط در طول فصول خلوت از بالی بازدید کنند!

چرا بالی خیلی محبوب است

شاید به این دلیل که مردم بالی عمدتا هندو هستند و کمتر مسلمان یا مسیحی می باشند که یک تجربه و جاذبه متفاوت با سایر جزیره های اطراف آن می باشد. به هر دلیلی، بالی همیشه یک مقصد عالی در آسیا برای گذراندن تعطیلات بوده است.

برای مدت زمان طولانی، بالی یک محل توقف محبوب برای کوهنوردان در مسیر Banana Pancake Trail بوده است. این جزیره همچنین یک مقصد معروف موج سواری در جنوب شرقی آسیا و یک نقطه مناسب برای گذراندن ماه عسل در آسیا است.

پیش از سال 2010، Ubud عمدتا آرام بود و مسافران با وضع مالی متوسط که علاقه مند به جایگزینی سالم برای پارتی های Kuta بودند را به خود جذب می کرد.

دانش آموزان کوهنورد و خانواده های استرالیایی ، همراه با بسیاری از افراد بازنشسته برای فرار از آب و هوای سرد در نیمکره جنوبی با پروازهای ارزان به بالی سفر کردند.

با وجود تعطیلات تابستانی بسیاری از دانش آموزان، پارتی هایی مانند کوتا به عنوان محلی مناسب برای لذت بردن جوانان از زندگی شبانه بود. جو موجود در جالان لژیان شبیه چیزی است که شما در برخی از سواحل آمریکایی در طول فصل بهار و تعطیلات کالج انتظار دارید.

خوشبختانه، بسیاری از مکان های کمتر شناخته شده در امتداد ساحل وجود دارند: آمید، لویینا و پاندانگ بای هنوز به اندازه کافی شناخته شده و شلوغ نیستند. اگر همه چیز واقعا از کنترل خارج شود، جزایر مجاور مانند نوا لمبنگان و Nusa Penida واقعا وسوسه انگیز خواهند بود.

با وجود اندازه کوچک، فرودگاه بین المللی دنپاسار که اخیرا در بالی بازسازی شده ، سومین مکان شلوغ در کشور است. با وجود اصلاحات انجام شده، فرودگاه بیش از ظرفیت خود مسافر دریافت می کند. مقامات تلاش زیادی برای تغییر تمرکز برخی گردشگران به لومبوک، نزدیکترین جزیره به بالی در شرق می کنند.

جشنواره های بالی

در کنار در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، هنگام تصمیم گرفتن در مورد بهترین زمان برای بازدید از بالی، باید تاریخ برگزاری جشنواره ها را نیز بررسی کنید. برخی از رویدادهای بزرگ در اندونزی باعث افزایش قیمت مسکن می شوند. از قبل برای تور بالی برنامه ریزی کنید.

جشنواره های هندو مانند هولی و تایپوسام با توجه به جمعیت غالب هندو که بیشتر از 4 میلیون نفر را تشکیل می دهند، قابل انتظار هستند. گالونگان مهمترین تعطیلات مذهبی در بالی است. مانند تمام مقاصد محبوب در آسیا، سال نو قمری (تاریخ از سال به سال تغییر می کند)، با وجود آب و هوای بارانی در ماه های ژانویه و فوریه، افراد زیادی را در این منطقه جمع می کند.

Nyepi، روز سکوت در بالی، در سال جدید هندو اتفاق می افتد و مطمئنا سفر شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. اما شب قبل از آن بسیار سرگرم کننده است! انتظار می رود که گردشگران تور بالی 24 ساعت کامل در هتل های خود باقی بمانند و هیچ سر و صدایی در شهر شنیده نشود. سواحل و کسب و کارها بسته خواهند بود . حتی فرودگاه بین المللی نیز تعطیل است است! Nyepi در ماه مارس یا آپریل با توجه به تقویم قمری هندو اتفاق می افتد.

هری مردکا (روز استقلال اندونزی) در تاریخ 17 آگوست نیز ممکن است بر سفر شما به بالی تاثیرگذار باشد. سایر اندونزیایی ها نیز از سفر به بالی لذت می برند و از مناطق دور مانند سوماترا و سایر نقاط در مجمع الجزایر به جزیره بالی می آیند.

آژانس گردشگری زیما سفر پارس با بهترین  تور بالی و بهترین امکانات یک سفردیدنی برای شما برنامه ریزی می کند. تور بالی ارزان و تور بالی  لحظه آخری زیما سفر پارس را از دست ندهید. 

مقاله قبل زیما سفر پارس را در زمینه بهترین زمان برای بازدید از بالی را مطالعه کنید.

بهترین زمان برای بازدید از بالی - بخش اول



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 427
برچسب ها :

تاريخ : يکشنبه 7 مرداد 1397 | 12:10 | نویسنده : زیما سفر پارس |

مالزی در بخش شمالی خط استوا قرار دارد و آب و هوای موسمی گرمسیری دارد. با بارش های متناوب، آب و هوای این منطقه در بیشتر زمان سال گرم و مرطوب است. آب و هوای موسمی گرمسیری مالزی، میزان اندکی بارش باران را حتی در خشک ترین فصل سال نیز تضمین می کند، بنابراین مطمئن شوید که چتر خود را به همراه دارید. بادهای موسمی جنوب غربی و شمال غربی تغییرات فصلی قابل توجهی را به ترتیب در جزایر شبه جزیره مالزی و صباح و ساراواک به وجود می آورند. در دوره گذار بین این دو فصل، یک فصل خشک با بارش های غیرمنتظره در هر زمان از روز مورد انتظار است. فصل بارانی نسبتا مرطوب است و مقدار قابل ملاحظه ای بارندگی و رطوبت هوا انتظار می رود.

بهترین زمان برای بازدید از مالزی معمولا بین ماه های مارس و اوایل اکتبر زمانی است که شما می توانید از شرایط بارندگی وحشتناک در امان باشید و رطوبت پایینی را تجربه کنید. با این حال، در طول این دوره، ممکن است درگیر آلودگی هوا ناشی از آتش سوزی جنگل ها در اندونزی شوید که اغلب می تواند منجر به لغو پروازها شود.

با وجود باران های فراوان، ماه های ژانویه و فوریه زمان نامناسبی برای بازدید از مالزی نیست. جشنواره های متعدد مانند سال نو چینی و Thaipusam وجود داردن که در طی این ماه ها برگزار می شوند که ارزش بازدید را دارند. هنگامی که بارش باران کاهش می یابد، کل منطقه آرام با درجه حرارت مطلوب می شود و آبشارهایی به راه می افتند که به زیبایی این منطقه می افزاید. جشنواره صباح، که در ماه می برگزار می شود یک جشن یک هفته ای است که ارزش تماشا کردن دارد. در ماه ژوئن، جشنواره گاوای برگزار می شود که برای چند روز همراه با مراسم برداشت محصول در کنار رقص، غذا، نوشیدنی و موسیقی می باشد.

فصل بهار

این فصل از ماه مارس شروع می شود و تا هفته آخر ماه می ادامه می یابد.

دما: درجه حرارت در این فصل بین 23 تا 33 درجه سانتیگراد است.

آب و هوا: آب و هوا در ماه های بهار عموما آرام است. در ماه های مارس و می، به دلیل بادهای موسمی جنوب غربی و شمال شرقی، وزش هایی را شاهد خواهید بود که در طی ماه آپریل، خنک و لذت بخش خواهد بود.

اهمیت: در طول این دوره جشنواره هایی مانند جشن های فرهنگی عید پاک و صباح برگزار می شوند که ارزش تماشا دارند.

چرا شما باید در این فصل از مالزی دیدن کنید: در این فصل می توانید یک روز طولانی در کنار دریا همراه با وزش های آرام را تجربه کنید. این بهترین فصل برای بازدید از مالزی برای انجام سفرهای ساحلی است.

چه مواردی را باید قبل از اینکه از این منطقه بازدید کنید، بدانید: در این دوره، بارش ها بسیار ناپایدار هستند.

نکات: مقدار زیادی کرم های ضد آفتاب و چتر را همراه خود داشته باشید، زیرا می توانند در حفاظت از شما در برابر گرما کمک کنند.

 

فصل تابستان

این فصل از ماه ژوئن آغاز می شود و تا ماه آگوست ادامه می یابد.

دما: دما در تابستان بین 23 تا 32 درجه سانتیگراد است.

آب و هوا: با انحراف بادهای موسمی جنوب غربی از بیابان های استرالیا، ژوئن و جولای بسیار خشک بوده و مقدار بارش ها بسیار کم می باشد. در حالی که در بخش های غربی، در پایان ماه آگوست، انتظار می رود بارش های کمی را شاهد باشید.

اهمیت: تولد پادشاه، تولد پیامبر و روز استقلال به ترتیب در ماه های ژوئن و آگوست جشن گرفته می شوند.

چرا شما باید در این فصل از مالزی دیدن کنید: این فصل بهترین زمان برای رفتن به غواصی و مشاهده انواع دیگر آبزیان به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب می باشد. این محبوب ترین زمان برای بازدید از مالزی به دلیل آب و هوای تسکین دهنده است که در  اواخر ماه آگوست با بارش های پراکنده ای نیز همراه می شود.

چه مواردی را باید قبل از اینکه از این منطقه بازدید کنید، بدانید: هر چند بارش های کمتری در این دوره وجود دارد، سطح رطوبت همیشه بالا است و بنابراین بارش باران در اینجا کاملا غیر قابل پیش بینی است! وضعیت آب و هوا در تابستان بسیار نامعلوم است.

نکات: هر کجا که می روید چتر خود را نیز به همراه داشته باشید و همچنین از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید تا از آفتاب سوختگی شما جلوگیری کند.

فصل پاییز

این فصل از ماه سپتامبر شروع می شود و تا ماه نوامبر ادامه می یابد.

دما: درجه حرارت در این فصل بین 23 تا 32 درجه سانتیگراد است.

آب و هوا: در طول این دوره، میزان بارندگی به طور مداوم افزایش می یابد. بارندگی ها معمولا از ماه سپتامبر در قسمت های غربی مالزی آغاز می شوند، در حالی که در مناطق شرقی، از ماه اکتبر شروع می شوند.

اهمیت: روز بین المللی موسیقی و Deepawali به ترتیب در ماه اکتبر و نوامبر برگزار می شوند.

چرا شما باید در این فصل از مالزی دیدن کنید: آب و هوا در این دوره خیلی سرد نیست، که باعث می شود زمان خوبی برای بازدید از سواحل و همچنین بازدید از موزه های مالزی باشد.

چه مواردی را باید قبل از اینکه از این منطقه بازدید کنید، بدانید: ماه نوامبر سردترین و بارانی ترین ماه مالزی است زمانی که درجه حرارت به پایین تر از 22 درجه، کاهش می یابد.

نکات: بدون چتر هیچ جایی نروید. اقامتگاه ها در طول این دوره به دلیل بارندگی ها نسبتا ارزان تر هستند.

فصل زمستان

دسامبر، ژانویه، و فوریه ماه های زمستان مالزی هستند.

دما: دمای این سه ماه از 22 تا 33 درجه سانتیگراد متغیر است.

آب و هوا: به دلیل اثرات موسمی شمال شرقی، باران های شدیدی در سراسر کشور به وجود می آید. این طوفان ها بیشتر در سواحل شمال شرقی شبه جزیره مالزی احساس می شوند. در حالی که در ساحل غربی، بارش های شدید باران به شدت احساس می شود.

اهمیت: جشنواره هایی مانند کریسمس، سال نو و هاری رایا در ماه های دسامبر و ژانویه برگزار می شوند.

چرا شما باید در این فصل از مالزی دیدن کنید: اگر می خواهید از صبح آفتابی در ساحل لذت ببرید و عصر آرامی در داخل خانه داشته باشید، این بهترین فصل برای بازدید از مالزی است.

چه مواردی را باید قبل از اینکه از این منطقه بازدید کنید، بدانید: بارش باران در مالزی عمدتا در طول بعد از ظهر و شب اتفاق می افتد، بنابراین می توانید برنامه های خود را به صورت ایده آل در طول صبح اجرا کنید.

منبع : تور مالزی



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 360
برچسب ها :

تاريخ : يکشنبه 7 مرداد 1397 | 12:05 | نویسنده : زیما سفر پارس |